Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door cassiekai
Ook welkom namens mij, ben ook nieuw en nog steeds geen station. Ik spaar nog een klein beetje en dan gelijk maar een Davis.

Ciao
Door Mike
Hoi Zwoerdkop ( wat is dat eigenlijk? ;) ), welkom op het forum van HWA.

Groeten, Mike.
Door Josje
cassiekai schrijft:
Ook welkom namens mij, ben ook nieuw en nog steeds geen station. Ik spaar nog een klein beetje en dan gelijk maar een Davis.

Ciao

hoi Hans cassiekai,
Ik denk dat je een hele goede keus maakt voor die Davis;)
Door zwoerdkop
Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb inmiddels wel begrepen dat Davis de meest serieuze instrumenten maakt. Toch zou ik graag m'n eerste stappen willen zetten met een 'instapmodel'.

Ik zit nog te denken aan een TFA Primus. Deze werkt op 868 MHz voor de communicatie en dat is wel gunstig; het is hier minder druk op de band dan op 433 en 434 MHz.

Na ja, als ik wat heb gekocht laat ik het hier even weten!
Door Josje
TFA Primus is zeker niet slecht hoor!Er zijn hier voldoende leden die zo'n weerstation in huis hebben en er heel tevreden mee zijn.Het is net wat je wilt en waar je voor kiest.We mogen,en kunnen niet,in iemand anders zijn beurs kijken,maar financieel is de Davis wat duurder.Mocht je over gaan tot Primus,dan zijn hier heel wat leden die je graag verder kunnen helpen.Sucses met de overweging en aankoop!
Josje