Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door CeesT
Hallo allemaal,

Ik reageerde net al op een berichtje en toen realiseerde ik mezelf dat ik me nog niet had voorgesteld. Bij deze dus. Mijn naam is Cees en voor mijn 50ste verjaardag heb ik van onze jongste zoon en schoondochter een TFA Primus gekregen. Ik was al lang aan het kijken naar een weerstation maar het kwam er maar niet van en nu hebben de kinderen de knoop voor me doorgehakt.

50 jaar dus en getrouwd met Carolien, samen hebben we 3 kinderen en ook drie kleinkinderen. De kinderen zijn allemaal de deur al uit en om toch wat leven in de brouwerij te hebben hebben we besloten een poging te ondernemen om 2 beaglebroertjes op te voeden :woohoo: . Guus van 4 en Tobi van 3 jaar. Twee vrolijke levendige kereltjes waar we een hoop lol aan beleven. Naast fotografie zijn de beagles toch wel mijn passie. Hopelijk beleef ik aan mijn weerstationnetje in de toekomst ook veel plezier. In het dagelijks leven ben ik Security Officer bij een Zweedse telecom multinational.

Intussen is alles geïnstalleerd lijkt het te draaien als een zonnetje. De komende tijd wil ik een en ander toch nog wel wat uitbreiden, veranderen en fatsoeneren. Maar dat komt wel. Voorlopig draait het.

Ik hoop hier de komende tijd veel op te steken op dit forum want een mens is nooit te oud om te leren zeg ik altijd maar.
Door CeesT
Welkom hier! En dat leren hier, dat gaat vast goed komen!

Hoi,

Dank je wel voor het welkom en dat leren hier op dit voortreffelijke forum gaat zeker lukken. Ik ben al een tijdje lid hier en heb me eerst eens goed ingelezen in de schat aan informatie die hier te vinden is.

Het ligt wel in de bedoeling om iets van een weer website te gaan maken maar dat zal een project voor de komende winter worden denk ik. Voorlopig behelp ik me wel even met Weather Display Live op MeteOosterhout. Uiteraard ben ik ook van plan om over een paar maanden gegevens aan te gaan leveren bij HWA maar daarvoor draait het station nog te kort. Het zou al wel kunnen want alle voorbereidingen zijn reeds getroffen en ook het gevraagde bestand wordt reeds met data gevuld.

Komt goed, eerst maar eens kijken of mijn stationnetje stabiel is.