Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door weerbericht.co
Ik kwam via internet op dit leuke forum, ik wil gaan beginnen met een leuke weersite, en ga eens kijken of er ook leuke scripts hier aanwezig zijn om een leuke weersite op te bouwen, indien iemand een leuk script weet, wat niet te ingewikkeld is , laat het me weten.

Groetjes
Door Snarf2000
indien iemand een leuk script weet, wat niet te ingewikkeld is , laat het me weten.

Hallo weerbericht.co

Welkom hier op ons forum.

Er is hier een diversiteit aan scripts te vinden.
We hebben daar een leuk vakje met een knopje voor op mee te beginnen.
Het is de zoekfunctie van HWA (Het weer Actueel).
Een beetje door sommigen ondergewaardeerde functie, maar voor wie er mee leert om te gaan vindt een schat aan informatie.

Om even in te gaan op jou vraag voor niet te ingewikkelde scripts, dat hangt natuurlijk helemaal van jou ervaring af.
Nagenoeg elk script is hier werkend gekregen.
Begin dan wel een onderwerp over een script te lezen vanaf het begin .
Aan het einde van een onderwerp heb je meestal wel een werkend script.
Mocht je er dan nog niet uitkomen, zijn er hier een heleboel "vrienden" die je willen helpen.
Stel je vraag duidelijk en volledig en een antwoord ligt binnen handbereik.

Veel plezier hier op HWA.

Frans
Door weerbericht.co
Bedankt, ik had inderdaad beter eerst kunnen zoeken, maar goed.
Nu mijn volgende vraag, ik ben eigenlijk wel een tamelijk nieuwe gebruiker wat betreft weer en temparaturen, en ik wil eigenlijk wel een tweedehands setje aan gaan schaffen om eens te kijken hoe dit allemaal in zijn werk gaat, indien iemand een goed advies heeft sta ik hier zeker voor open.(omgeving Landgraaf)

Bedankt voor de hulp.
Door weerbericht.co
De domeinnaam heeft hier niks mee te maken, ik heb interesse in alles wat met weer te maken heeft en het lijkt me leuk om zelf via een installatie alles op een website te verzamelen, leuk toch uit je eigen dorp.
Natuurlijk wil ik niet meteen het duurste van het duurste aanschaffen , maar het moet wel een set zijn waar ik mee vooruit kan.
Door meteozwolle
het hangt een beetje van je budget af maar volgens mij kan je geen buil vallen met een TFA of Oregon maarja dat is zonder je budget en wensen te kennen.