- 14 jul 2012, 09:07
Ook ik zal mij even voorstellen op het forum.
Mijn naam is Rob en woon in Den Hoorn(ZH)en woon hier nu zo'n 5 maanden.
Al jaren ben ik geintresseerd in alles wat met het weer te maken heeft.
Aangezien wij nu de mogelijkheid hebben om op het dak van onze nieuwe woning een weerstation te plaatsen grijp ik nu dan ook mijn kans om een eigen station te beginnen. Gisteren heb ik dan ook de WS 5000 eco besteld en hoop deze volgende week binnen te krijgen.
De bedoeling is dan om alle gegevens online te zetten.
Hierbij zal ik zeker wat hulp bij nodig hebben aangezien ik niet echt handig ben met computers:S Ik zal dan ook zeker nog met vragen komen.
Gelukkig heeft Egon van Westlandsweer.nl mij al aardig op weggeholpen in het oerwoud van mogelijkheden.
Met vriendelijke groeten,
Rob
Mijn naam is Rob en woon in Den Hoorn(ZH)en woon hier nu zo'n 5 maanden.
Al jaren ben ik geintresseerd in alles wat met het weer te maken heeft.
Aangezien wij nu de mogelijkheid hebben om op het dak van onze nieuwe woning een weerstation te plaatsen grijp ik nu dan ook mijn kans om een eigen station te beginnen. Gisteren heb ik dan ook de WS 5000 eco besteld en hoop deze volgende week binnen te krijgen.
De bedoeling is dan om alle gegevens online te zetten.
Hierbij zal ik zeker wat hulp bij nodig hebben aangezien ik niet echt handig ben met computers:S Ik zal dan ook zeker nog met vragen komen.
Gelukkig heeft Egon van Westlandsweer.nl mij al aardig op weggeholpen in het oerwoud van mogelijkheden.
Met vriendelijke groeten,
Rob