Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door John nbra
Ik "loop" al heel wat jaartjes mee in het weerwereldje had vroeger contact met de weernestors als Hans de Jong en Jan Pelleboer.Later kwam daar ook Jan Visser bij.Ik heb jaren regenkaartjes in gevuld voor Jan Visser Hans de Jong en Meteo Consult.
Tegenwoordig met het medium internet is dat natuurlijk al lang achterhaald.
Regelmatig heb ik nog contact met Jan Visser weerplazza.nl en Meteo Consult.
Mijn favoriete weer is, onweer zware regen veel wind,liefst storm, en koude winters.
Een bloedhekel heb ik aan hitte, lees boven de + 25 ,en weken lang zomerse warmte cq hitte. Nee de maanden Juni Juli en Augustus hadden voor mij nooit op de kalender gehoeven. Ook al is het maar 25% van het jaar ;)
Ik zelf ben 45 jaar werk als postbode dus ben veel buiten.In de zomer niet altijd fijn met die warmte maar in de winter ook niet alles als sneeuw smelt en daarna weer opvriest tot zover even mijn voorstelling

John B)
Bijlagen
tn_kerkplein11.JPG
tn_kerkplein11.JPG (53.63 KiB) 1452 keer bekeken
Door ws vreewijk
Hallo John,

Welkom op hwa en veel plezier bij het spitten in de archieven van Hwa.
Gek op onweer ok dan misschien leuk om eens wat te gaan ondernemen om het onweer te meten/volgen enz.

Uit je post komt niet naar voren of je al een weerstation hebt op iets op het oog?
De weerkaartjes op hwa zullen je vast wel bevallen.

mvr gr Chris