Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door P_W_1
Al geruime tijd heb ik een weerstation in gebruik, nl de Davis Vantage Pro, in combinatie met Weather Display.
Toen ik een paar weken geleden een webhoster tegen kwam die mij alleen de domeinregistratie in rekening brengt en gratis hosting aanbied (met alle mogelijke opties zoals mysql, php etc) en ook heel belangrijk zonder reclame, heb ik besloten om mijn gegevens ook maar eens op een website te publiceren.
De website is sinds een week of 2 draaiende en heb me gelijk ook maar hier bij HWA aangemeld.

Voor wie geïnteresseerd is in de website: Weerstation Haarlem.

Ook eventuele op- of aanmerkingen kan ik waarderen.

Verder lees ik al geruime tijd mee op het HWA forum en bij deze dus mijn 1e bericht.

Groet,

Weerstation Haarlem
Door petergroeneveld
Ook namens Leudalweer welkom PW1 en een leuke tijd op dit forum.
Zie dat je de animatie van YoWindow op je homepage van je site hebt staan. Als gebruiker van WD kun je er nu je eigen weerdata in gebruiken.
Verder een prima site.
Door weerzoetermeer
Hallo Haarlem,

Welkom bij HWA. Veel plezer op het forum!

Gr.
Thierry
Door etab
Ik zat gisteravond laat wat links op de aangesloten stations af te speuren en kwam inderdaad op je site etrecht.

Erg netjes hoor!!! :woohoo:

Heb gelijk even een link op mijn page gezet
Door Mike
Welkom op HWA, wij zijn 2 weken geleden nog de stad in gedoken, wist niet dat er een cam staat op grote markt.

Mooie site ook.
Door Weerstation Kaatsheuvel
Hallo PW 1,
Welkom op het forum.
Je site ziet er overzichtelijk en goed uit.
Maar ik zou de homepage openen met WD live.
Groet,
Hans
:)
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Hallo Weerstation Haarlem,

Ook namens mij van harte welkom en veel plezier en succes met de hobby.

De website ziet er keurig uit.

Met vriendelijke groet,

Martijn,

Weerstation Klazienaveen