Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door henry1979
Hoi mijn naam is henry

heb net een weerstation aangeschaft merk is davis

ik was aan het surfen op internet en kwam deze leuke site tegen. Ik dacht maar ff lid worden heb zelf nog geen website maar ben ik mee bezig.

gr henry...
Door ws vreewijk
Welkom Henry,

Je zult hier genoeg kunnen vinden mocht je met vragen zitten en anders is dr altijd wel iemand die je wat op weg kan helpen.

Een mooi keus...... hoewel dr wel meer mooie stations zijn is maar net wat je dr mee wil.

Succes met de bouw van je site.

mvr gr Chris
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Welkom bij Het Weer Actueel :)

Mvg,

Martijn
Door Sunnybeam
Welkom op de site. Sta me toe dat ik mezelf ook even voorstel. Mijn naam is Christophe. Ben 42 jaar en werk als technieker voor een kabel TV bedrijf.
Ik ben hier net zoals jij terecht gekomen na de aanschaf van een weerstation. Ik droomde al een tijdje van een eigen weerstation die je dan ook online kan plaatsen. Dankzij oa dit forum heb ik nu eindelijk mijn website onlne. Mijn weerstation is een leuk toestel om mee te starten ( Watson W-8661 ook gekend onder wh1081 ).

Hopelijk leren we nog veel bij...

Groeten,

Christophe
Door Mike
Sunnybeam schrijft:
Welkom op de site. Sta me toe dat ik mezelf ook even voorstel. Mijn naam is Christophe. Ben 42 jaar en werk als technieker voor een kabel TV bedrijf.
Ik ben hier net zoals jij terecht gekomen na de aanschaf van een weerstation. Ik droomde al een tijdje van een eigen weerstation die je dan ook online kan plaatsen. Dankzij oa dit forum heb ik nu eindelijk mijn website onlne. Mijn weerstation is een leuk toestel om mee te starten ( Watson W-8661 ook gekend onder wh1081 ).

Hopelijk leren we nog veel bij...

Groeten,

Christophe

Jij ook welkom op HWA, maar een eigen voorsteltopic had wat beter geweest ;)
Zag dat je link in je profiel ook niet klopt, denk zal even een kijkje nemen op je website :(
Er staat als link : "http://www.http.nl//www.sunnybeam.be", dat lijkt mij iets teveel van het goede;)

Beiden nogmaals veel plezier op HWA.

Groeten, Mike.
Door scribbley
Hallo mijn naam is Remco,

Ik heb zelf een ws1080 weerstation sinds 2 maanden en upload inmiddels het txt-best naar mijn site.
Hiervoor heb wel andere weerstations gehad, maar die konden niet aangesloten worden.

Ik kwam deze site tegen en het ziet er allemaal heel leuk uit.

Groeten,

Remco.
Door wslangerak
Nou, dit lijkt een soort verzamel-voorsteltopic te worden....

Welkom allemaal, lees de forumregels s.v.p., vul je profiel in en veel plezier toegewenst op HWA!

Gr,
Door WSWijk
Hallo allemaal,

Van mij dus ook welkom op HWA... Jullie zullen hier een schat aan informatie kunnen vinden over het gebruik van en het werken met je weerstation en weersite.

Veel plezier.

Theo
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Ha ha,

Welkom allemaal en veel plezier en succes met de Hobby gewenst.

Mvg,

Martijn