Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door gerrit32
Nu we toch bezig zijn, ook maar even voorstellen.

Mijn naam is Gerard, een geboren en getogen Amsterdammer.
Na 31 jaar in Zaandam noord gewoond te hebben ben ik eind 2006 vertrokken naar Duitsland. Inmiddels was ik gepensioneerd en werd het onderhoud aan mijn woning te zwaar voor mij.
Ik woon nu in een rustig dorp in noord Duitsland ca 60 km over de grens met Nederland.
Hier heb je een kast van een huis voor de prijs van een Nederlands rijtjeshuis. We hoefden dus niet lang na te denken over de overstap.

Vanaf Nederland heb ik mijn Vantage Pro uit 2003 meegenomen en na een aantal maanden hier weer geplaatst. Begin dit jaar gaf deze zoveel problemen dat ik hem vervangen heb door een Vantage Pro2.
Sinds maart 2009 heb ik mijn eigen website met de taal in een combinatie van NL/DE/UK. Vertaling is veelal gedaan met Google translate. Van de grammatica blijft echter niet veel over, zeker niet van het Duits. Mijn Duits is nog dermate slecht dat ik zulke hulpprogramma's gebruik.

Van dit forum heb ik in de loop der tijd zoveel opgestoken dat ik website behoorlijk heb kunnen uitbouwen.

Op diverse Forums sta ik bekend als gerrit32, vandaar dat ik dit hier ook gebruikt heb. Vanaf nu ondertekening ik mijn bijdrage met mijn echte naam.

Groet,
Gerard
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Goedenmiddag Gerard,

Van harte welkom op HWA en veel plezier en succes gewenst met de Hobby ;)

Mvg,

Martijn
Door tjabine
Als nog welkom dan maar Gerard.
Wat bereft je verhuizing, ik denk dat ik een beetje jaloers ben nu haha.

Gr Ron.
Door ws vreewijk
Hallo Gerrit,
Welkom op Hwa,dat je hier veel plezier mag beleven.

Hopelijk smaakt de wurst und bier je goed,ik rijd regelmatig die route dus zal toeteren de volgende keer;)

En ik zag dat je ws win gebruikt dus ben je al aardig ingeburgerd.:laugh:

cheers Chris