Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door hanszzz
Hallo, Mijn naam is hans. Leeftijd 45 jaar en ik kom uit wartena Sinds kort nieuw geregistreerde. Maar al wel langer op de site gesnuffeld.

Ik ben begonnen met een alecto ws 3500. en begin december overgegaan naar een tfa nexus pro.
na wat gesnuffelt te hebben draai ik momenteel met weather display en later wil ik cumulus2 wel eens gaan proberen mits het word ondersteund.

mijn hobby is roofvissen en vandaar ook het weer ;)

grt hans

.
Door WSWijk
Goedenavond hanszzz

Welkom op HWA, je leest al wat langer mee, dus uitleggen hoeven we weinig denk ik.

Ik heb nog wel even een vraagje aan jou....

hanszzz schrijft:
mijn hobby is roofvissen en vandaar ook het weer ;)

grt hans

.

Dit snap ik niet helemaal... Vissen hebben toch geen last van regen, hagel of onweer?
:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Veel plezie hier op de site....

Theo
Door meteozwolle
ik kan me voorstellen dat je als visser wil weten wat voor weer het gaat worden omdat sommige vissoorten zich beter laten vangen met mooi weer. Het vist overigens ook erg slecht als er ijs op het water ligt :-)
Door tjabine
Welkom op het forum Hans.
Ik begrijp precies wat je bedoelt.

Gr Ron.
Bijlagen
Ik_zelf_met_een_____n_meter_snoek.jpg
Ik_zelf_met_een_____n_meter_snoek.jpg (122 KiB) 3216 keer bekeken
Door tjabine
Nog even een foto er bij gedaan van m'n laatste vangst in 2010.

Gr Ron.

Bijlagen
Ik_zelf_met_een_____n_meter_snoek-97caba6df079265a32e3fdd612179ee9.jpg
Ik_zelf_met_een_____n_meter_snoek-97caba6df079265a32e3fdd612179ee9.jpg (86.08 KiB) 3216 keer bekeken
Door hanszzz
hahaha zal maar niet een foto zetten gaat niet over het weer maar dat bedoel ik wel ron ik kijk hier altijd naar de barrometerstand als ie constand is wil het goed vangen lol
Door tjabine
hanszzz schrijft:
hahaha zal maar niet een foto zetten gaat niet over het weer maar dat bedoel ik wel ron ik kijk hier altijd naar de barrometerstand als ie constand is wil het goed vangen lol

Moet kunnen hoor, het hoeft niet altijd over het weer te gaan.
Ijs is bijna weg, kunnen we weer.
Als de luchtdruk stabiel is! ga ik eens uitproberen.

Gr Ron.