Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door Rotten
Hallo Beste Weer "Fanaten"

Ik (Ruud Otten) heb mij onlangs aangemeld bij deze site, gezien het feit dat er vele personen zijn die iets hebben met het weer.

Zelf heb ik onlangs een Cresta PMT 980 weer-station aangeschaft om weer-gegevens te verzamelen.

Nu ben ik druk :woohoo: bezig om te kijken wat de "beste" S/W is om met dit station aan de slag te gaan.

Heb al het een en ander gedownload en moet zeggen dat niet alles vlekkeloos verloopt.

Bij deze dus de vraag, wie heeft er een Cresta 980, en heeft goede ervaring met de S/W.

Persoonlijk zou ik het liefste zelf S/W gaan ontwikkelen, want ik ben een programeur.

Ik hoop een leuke tijd te krijgen met mijn nieuwe hobby.
Door ws vreewijk
Welkom op HWA Ruud en je zal hier genoeg kunnen vinden,om je station naar eigen wensen in te richten.
Dat je programmeur bent kan ons ;) ook weer verder helpen wie weet:)

In ieder geval veel plezier met de weer hobby.

gr Chris
Door Meteo Hoogeveen
Welkom Ruud

veel plezier hier en met je hobby

groet,

Bert
Door Rotten
Hallo Chris, bedankt voor de reactie, voor mij is dit de eerste keer dat ik me heb aangemeld bij een forum. Dus ja, ik hoop dat ik kan stuenen op jullie ervaring en dat ik op mijn beurt wer iets kan terug doen.
Door Rotten
Hallo Bert, bedankt voor de reactie, voor mij is dit de eerste keer dat ik me heb aangemeld bij een forum. Dus ja, ik hoop dat ik kan steunen op jullie ervaring en dat ik op mijn beurt weer iets kan terug doen.
Door tjabine
Welkom Ruud, je zult het hier zeker naar je zin hebben.

Groet Ron.
Door Weerstation Kaatsheuvel
Welkom op het HWA forum Ruud.
Groet,
Hans
Door heulebrug weather
Welkom Ruud,
ben hier ook pas,

Groet

Dimitri