Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door Sloefke
Hallo Allen.

Mijn naam is Joost Hendriks en ben sinds 19 augusus 2011 lid van "het weer actueel". Mijn interesse gaat mijn hele leven,zolang ik me kan herinneren al uit naar het weer. Dit misschien omdat ik in De Bilt geboren ben. Nu ik wat meer tijd heb, heb ik vorig jaar een weerstation aangeschaft. Een vantage Pro.(volle tevredenheid) Ik woon erg dorps in Woensdrecht (NB) en wil nadat mijn site helemaal klaar is de inwoners, (boeren fruittelers)voorzien van informatie over het weer hier op locatie. Mijn station wordt binnenkort uitgebreid meteen solarmeting, uv-indexen een datatransmittor. In de volgend jaar wil ik oo de bodemvochtigheid en temperatuur op klomphoogte aangeven en meten. omdat ik toch graag in conact wil komen met hoby-genoen ben ik lid geworden van onderandere het weeractueel. Verdere hobbie: elektronia.
Door Josje
Hoi Joost,
Welkom hier op HWA.Ik hoop dat je hier veel info kunt vergaren,wat je bij je hobby nodig hebt.Leuk dat je iets over je eigen hebt verteld!
Heel veel leesplezier en sucses hier !
groet Josje
Door weatherservice
Hey Joost!

Ik volg de mening van Josje! Tof dat we iets meer weten over jouw passie en dat je ons komt vergezellen!

Groet,

Nicolas
Door kees ws middelburg
Van harte welkom Josje veel lees en leer plezier hier

Grt Kees ws Mdl
Door Goris
Hallo Joost,

Ook een welkom binnen West-Brabant.

Groeten Louis
Door meteobergen
Een zeer goede avond Joost. Wat leeftijd aangaat kunnen we bijkant elkaars hand schudden. Wat onze hobby aangaat zitten we compleet op dezelfde lijn. Welkom bij de soos van weerfanatisie.

Gr Siets Meteo Bergen :unsure: :unsure:
Door Sloefke
Beste Louis

Dank je voor het welkomswoord. Sta gewoon versteld hoeveel mensen er gereageerd hebben op mjn welkomswoord. Dit maakt je enthousiast. ik heb ziten snuffelen in je profiel en zag dat je erg dich bij me in de buurt woont. Maar dat terzijde. Ik las ook op je site dat je een IP logger hebt. Kun je mij daar meer over vertellen. Ik werk met de vantage pro maar wil binnen afzienbare tijd mijn station zo aanpassen dat ik zonder PC mijn data kan versturen. wordt dit gedaan met de IP logger?. Graag je reacie. Met vriendelijke groet

Joost
Door Mike
Joost, welkom op HWA, veel plezier op dit leuke en leerzame forum.
Ben benieuwd naar je website.

'73's, Mike (PD5KWZ) ;)
Door tjabine
Hoi Joost welkom op het forum.
Veel plezier met de hobby.

Gr Ron.