Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door WeerstationGraveNL
Luc, ter kennisname:

Mijn website groeit uit zijn voegen en gaat daatom morgen of overmorgen even offline i.v.m. overgang naar een ander hostingpakket (uitgebreid resellerpakket). Dat betekent dat de site voor korte of langere tijd niet bereikbaar zal zijn en er dus geen data aan HWA kan worden aangeboden.

Wellicht dat je daar rekening mee kunt houden als je ziet dat er geen data wordt ontvangen. Ik hoop weer snel online te zijn en geef je een seintje als het weer zover is.
Door Willie
Peter,
Twee dagen komen we wel door:( ,maar niet veel langer, want dan gaan we het kijken bij je missen.:silly:
Door WeerstationGraveNL
Even een update:

ik ben nog steeds online en nu blijkt een techneut er naar gekeken te hebben en van alles verwijderd te hebben (opgeschoond), echter niets van de website zelf (ik verwacht trafficdata). Nu blijk ik weer zo'n 900 mB te gebruiken. In plaats van de 2100 zoals ze gisteren beweerden.
Heb een mail gestuurd met de vraag of het wel nodig is om over te stappen.
Even afwachten dus....
Door AenG
WeerstationGraveNL schrijft:
Even een update:

ik ben nog steeds online en nu blijkt een techneut er naar gekeken te hebben en van alles verwijderd te hebben (opgeschoond), echter niets van de website zelf (ik verwacht trafficdata). Nu blijk ik weer zo'n 900 mB te gebruiken. In plaats van de 2100 zoals ze gisteren beweerden.
Heb een mail gestuurd met de vraag of het wel nodig is om over te stappen.
Even afwachten dus....

Je laat toch niet automatisch backups maken? De opslag daarvan gaat namelijk ook van je quota af. En als je de oude niet verwijderd of kopieerd, dan loopt alles vol.
Door WeerstationGraveNL
Geert, nee geen backups.
Ik heb wel ten alle tijden een volledige backup op een usb-drive.

ik heb het al eens eerder aan de stok gehad met overmatig ruimtegebruik op mijn account, maar dat kwam door de grote hoeveelheden aan bezoekers die allerlei data genereerden. Zojuist contact gehad met accountbeheer en de migratie naar het resellerpakket gecancelled.

Als ik namelijk inlog op de server, dan zie ik naast httpdocs ook diverse andere mappen (waarvan ik totaal geen gebruik maak) en in een van die mappen deed zich het probleem voor.

Hoe dan ook, blij dat ik niet allerlei herstelwerkzaamheden hoef uit te gaan voeren en me weer volledig op de hobby's kan gaan richten :)