Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door WSWijk
Hoi Martijn,

Nou, veel succes dan maar met de verhuizing... Is het nu eigenlijk zo dat je op dit moment op de site van Coevorden stiekum de weerdetectie van Klazienaveen hebt staan? :-)

Nogmaals suc6 en we zien je snel weer terug uit Coevorden.

Theo
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
WSWijk schrijft:
Hoi Martijn,

Nou, veel succes dan maar met de verhuizing... Is het nu eigenlijk zo dat je op dit moment op de site van Coevorden stiekum de weerdetectie van Klazienaveen hebt staan? :-)

Nogmaals suc6 en we zien je snel weer terug uit Coevorden.

Theo

Dankje Theo,

Ja dat klopt,De eerste planning was 15 December over te gaan maar dat werd het niet door de nodige tegenslagen.

Ik had toen al een nieuwe domein en had mijn website al verandert in Coevorden maar ik meette nog in klazienaveen, aangezien ik het te risicovol vond om alle apparatuur al in Coevorden te plaatsen zolang ik er nog niet woonde.

Hier op Hwa sta ik nog in de lijst als Klazienaveen.Maar op mijn site heeft alles kwa de overgang al uitgebried vermeld gestaan voor de bezoekers.

Om aan lang verhaal kort te maken,

Vanaf morgen staat de apparatuur ook daadwerkelijk in Coevorden en mag Klazienaveen uit de lijst worden verwijder of verandert.

hopende dat dit een beetje duidelijk is zo.

De laatste 30 minuten zijn ingegaan nu.

om 18:00 gaan de stekkers er uit en lever ik geen Data meer,Hopelijk kan Luc het snel omswitchen,heb al pm hierover gedaan maar nog steeds geen reactie helaas.

Mijn website blijft gewoon in de lucht maar de actuele eigen gemeten weer data wordt vanaf 18:00 uur nier meer ge-update.

Dan kan alles hier gaan afkoelen na een jaar lang 24/7 gedraaid te hebben.

Mvg, Martijn
Door WSWijk
He, Martijn,

Weet niet of je het al gemerkt hebt, maar je weerstation geeft geen data meer.
Staat op 17.59 uur...

:woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:

Even serieus... Succes... we zien je morgen wel weer online komen. :-)

Theo
Door SpeedyGJ
En nog altijd geen gegevens.
Geliefde weer updaten om blokkade te voorkomen :laugh: :laugh: :laugh:

Maar euh succes met de verhuizing, hopelijk zal alles voorspoedig verlopen, maar ik weet het wel weer, er zal altijd wel weer wat tussen komen ;)