Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door SpeedyGJ
Ja wagenborg, die heb ik al een mailtje gestuurd, momenteel nog niks terug gekregen, hopelijk morgen antwoord, dan kan ik gelijk weer aan de slag....of toch niet, we moeten het maar even zien.
Door SpeedyGJ
Ik wordt blij gemaakt met een dooie mus.
De PC die ik heb gehaald voor mijn weerstation zou ik eerst betalen, maar toen zei de eigenaar dat hij die wel wou betalen. Nou ja best toch?
Nu het einde is op de pier wou ik morgen de PC ophalen, maar krijg je dan niet even te horen dat die em ineens zelf wil houden? Lekker fraai hoor....
Ben ik nu de enige die een raar gevoel krijgt?
Door SpeedyGJ
Even een update:
Ik heb een mail gekregen en er zijn momenteel geen mogelijkheden om dit te plaatsen maar stonden wel open om eens langs te komen om te kijken of er toch nog mogelijkheden waren om het eventueel te kunnen plaatsen. Dus dat wordt nog even geduld hebben.

Voor nu hangt alles dus boven het dak op 1 kluit, 1 deze dagen zal ik de 6m mast van de pier halen en die hier plaatsen. Moet alleen even kijken of ik de hele 6m nodig heb, ik denk dat dit wat te veel van het goede gaat worden maar dat moet ik dan maar even bekijken.
Hier even een foto van de actuele situatie.
P.S de transmitter is kapot dus de windmeter kan niet draadloos.
Daarnaast is het tegenwoordig af te raden om dure spul voor huis te plaatsen ivb met vernielingen van de laatste tijd.
Bijlagen
DSC06585__Custom_.JPG
DSC06585__Custom_.JPG (46.07 KiB) 2263 keer bekeken
Door SpeedyGJ
Ja die is van mij!
Ik was daar bezig om een aantal cms systemen te testen, dit om de hoofd adres bereikbaar te houden :)
Het hangt nog wel even af van de situatie wat er allemaal nog gaat gebeuren de komende weken, als het weerstation hier blijft dan gaat weerstationholwerdpier.nl gewoon weer weg, als het station daar heen gaat blijft die gewoon bestaan en gaat weerstation-holwerd.nl weg ;)

Kortom geen zorgen :)