Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door teesee64
Helaas moet ik melden dat mijn wind sensor ermee opgehouden is.

Op het moment stormt het buiten, dus ik kan nu niet zien waar het probleem precies zit.

Morgen overdag zal ik kijken of ik het probleem kan verhelpen.

M.v.g
Theo
Door dibasta
Hou maar op Theo, weet er alles van, die van mij geeft spontaan tegenovergestelde richting aan,ik kijk zondag ofzo ook even!

Heb het nog softwarematig kunnen bijstellen (tip Wslangerak) dus hij geeft nu de juiste waarden weer aan, behalve op de console, dat is dus net andersom.

Maar je weet niet wat er aan mankeert??

Gr,
Peter.
Door teesee64
Ik heb een vermoeden dat het een vocht probleem is.

Kreeg zojuist ook een minimum temp van -24 graden door.

Het probleem is dat ik er nu niet bij kan. Want dan moet ik het dak op. En dat ga ik met deze wind niet eens proberen :unsure:

Heb zojuist geprobeerd om de zender unit te controleren (of de stekkers er nog goed in zitten) maar met deze wind is dat echt geen doen. Alles waait uit je handen.

Dus hopen dat de wind morgen een beetje is gaan liggen, dan verder kijken.

Groet,
Theo
Door dibasta
Tjah.. het is even niet anders, ik zou ook graag dat ding naar beneden willen hebben, maar ik ga het dak al helemaal niet op, kom er namelijk niet weer vanaf, maar dat doet m'n zwager.
Maar goed het is gewoon *** ! moet ook wachten tot zondag/maandag!! en wachten is een zwak punt van me.

Maar hoe zou daar dan vocht ik kunnen komen vraag ik mij af.

Gr,
Peter.