Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door wsMaurik
Op 15/07 om 0655 is er ergens een kabel van de KPN beschadigd dus geen adsl meer en ook geen wsMaurik updates. :(
Zojuist 16/07 1355 is de reparatie voltooid en hebben we weer telefoon en adsl.

Volgens KPN waren het maar een paar aansluitingen dus ik vraag me af wat ze gedaan hebben, want meestal ligt dan een hele wijk eruit bij een kabelbreuk terwijl 2 huizen verder gewoon verbinding was.
Maar goed zo'n 30uur verder werkt het weer.
Door duck1966
Avond
Balen als je geen internet heb, maar jij had maar 30 uur geen tel en internet ik zat bijna een week zonder, en dat kwam door een paar dingen bij elkaar

De gemeente laat hier de straten opknappen en op hogen, hier bij mij voor zijn ze klaar met bouwen en gaan ze nu schuin voor ons een ander appartement bouwen.

Nu lig alle bestrating er uit en zijn telecom kasten makkelijk te raken,
Wat is er gebeurd, zondag nacht is er een auto tegen de centrale kast aan gereden dus de boel was kapot, kpn wou het gaan maken maar kwamen tot de conclusie dat de kasten verplaatst moesten worden

Dus dat gingen ze dan ook maar doen, en ja dan zijn alle kabels natuurlijk te kort en wat ze dus niet doen is met slecht weer lassen maken, nu is het weer goed maar er kan nog steeds storing komen door dat niet alles gekoppeld is aan de nieuwe kast en de straat hier achter ook nog gedaan moet worden door de kpn.

dus op zaterdag 9 naar zondag 10 ging het internet hier dood en kwam pas op zaterdag 16 juli pas weer tot leven, hiep hiep hoera voor de kpn.

groetjes ronald