- 08 jul 2011, 22:34
Helaas kamp ik de laatste tijd weer met veel storingen:( . Af en toe gaf mijn station onjuiste of geen waarden door, agv communicatiestoornis met de datalogger en/of door communicatistoornis met het ISS-station. Omdat ik niet continu deze waarden bekijk, heeft dit soms vele uren geduurd, mijn excuses daarvoor. Ik vind het zelf altijd erg storend indien stations verkeerde waarden doorsturen, waardoor de statistieken/kaartjes op de site verstoord worden. Nu ben ik er zelf ook de oorzaak van, helaas:dry:. Aan de andere kant heb ik nu wel meer begrip voor het feit dat dit iedereen kan overkomen. Nietemin plijt ik ervoor om, indien je storingen veroorzaakt, zo snel mogelijk actie te ondernemen, zodat anderen er geen last van hebben. Zodoende ben ik nu met de leverancier van het station in conclaaf om de problemen op te lossen, maar het ziet er helaas naar uit dat het niet snel opgelost gaat worden.:angry: Ik ben daar bepaald niet blij mee, maar ik hoop toch dat het zsm opgelost wordt. Voor de tussentijd heb ik mijn station daarom tijdelijk buiten bedrijf laten stellen. Maar ik keer hoedanook terug en dan weer met een stabiel functionerend station.:cheer:
Groet,
Jeroen zwart
Groet,
Jeroen zwart