-  07 okt 2011, 10:37
					 #41569
						        
										
										
					
					
							Hallo Allen,
Bijna een week geleden heb ik gemeld dat het goed fout zat met mijn Internetverbinbding. Na alle kabels voorzien te hebben met nieuwe RJ11 en RJ45 connectoren uren aan de telefoon gehangen te hebben met de helpdesk KPN de modem verplaatst te hebben, heb ik uiteindelijk een KPN monteur uitgenodigd. De uitslag van de metingen van de lijn waren bevredigend. Maar de modem resette zich telkens weer. Ik kreeg zonder enige problemen een ander Modem. Mijn compliment richting de KPN.
Blij weer aanwezig te zijn
groeten Joost
					
										
					  															  					                Bijna een week geleden heb ik gemeld dat het goed fout zat met mijn Internetverbinbding. Na alle kabels voorzien te hebben met nieuwe RJ11 en RJ45 connectoren uren aan de telefoon gehangen te hebben met de helpdesk KPN de modem verplaatst te hebben, heb ik uiteindelijk een KPN monteur uitgenodigd. De uitslag van de metingen van de lijn waren bevredigend. Maar de modem resette zich telkens weer. Ik kreeg zonder enige problemen een ander Modem. Mijn compliment richting de KPN.
Blij weer aanwezig te zijn
groeten Joost
