Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door maniac
Vannacht weer een flatliner van de temperatuur. Meteen mijn weerhut onderhoud gegeven en batterijen vervangen. Daardoor dit keer een 21 graden erop, doordat onderhoud binnen is uitgevoerd.

Ik hoop dat vanaf nu de waarden weer betrouwbaar zijn.

Sorry voor het ongemak.
Door Mike
Ik lees dat je " vannacht WEER een flatliner van de temperatuur" hebt gehad.

Ik weet niet of dit met regelmaat voorkomt, want anders zal het misschien iets anders zijn dan een lege batterij.

Jammer dat je geen weersite hebt, ik wou al een kijkje gaan nemen op je site ;)

Mooi dat de boel weer draait, die 21°C is buiten zo weer gedaald, tis nog best wel frisjes.

Groeten, Mike.
Door jango
maniac schrijft:
Vannacht weer een flatliner van de temperatuur. Meteen mijn weerhut onderhoud gegeven en batterijen vervangen. Daardoor dit keer een 21 graden erop, doordat onderhoud binnen is uitgevoerd.

Ik hoop dat vanaf nu de waarden weer betrouwbaar zijn.

Sorry voor het ongemak.

Om de moderatoren van HWA te ontlasten zou het zeer aan te bevelen zijn om deze data zelf aan te passen zodat HWA weer geschoond is van foutieve data.

Gewoon zelf in je software even de foute data vervangen door juiste of relatief juiste data.

Als je in je topic of in je gebruikers profiel wat meer info geeft over jezelf of over je station weet iedere lezer van je bijdrage ook om wie het gaat of welk station het gaat.

Als aanvulling op de vraag van Mike.

Gaat het niet toevallig om; 21.0 °C Nieuwegein (zuid) (08:03u)

Succes.

Grtz. Jan