Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door whozee
Sinds middernacht kunnen Zeeuwse weerstations, die gebruik maken van de gratis people server van Zeelandnet, niet meer uploaden.
Er wordt volgens Zeelandnet aan gewerkt.
Door benbousche
Had in het verleden mijn weerstation ook via de People Server van Zeelandnet lopen. Regelmatig kon er niet geupload worden. Denk dat je al heel snel aan je datalimieten komt met een weerstation. Hierna al snel overgestapt op een andere host. Sindsdien geen problemen meer. Ben er achter gekomen dat dit echt niet duur hoeft te zijn. 15 euro webhosting en 5 euro voor registratie domein per jaar. Wellicht iets om in het achterhoofd te houden. ;)
Door JozBaz
Helemaal mee eens.

Ik betaal €11,43 per jaar en krijg daarvoor 20 GB per maand, wat ruim voldoende is (heb maar 1GB nodig) en in 2 jaar nog nooit 'uit de lucht' geweest. Let wel op dat je een goede provider kiest. Mijn vorige vond de zeer veelvuldige FTP sessies niet leuk en dacht dat het een poortscan/hackpoging was. :-)
Door whozee
Storing was te ca. 16.00 opgelost.

Heb in 6 jaar tijd slechts 2 maal een dergelijke storing gehad bij mijn huidige provider.

Voor mij niet echt een rede om mijn website ergens anders onder te brengen en heb bovendien net genoeg ruimte bij deze gratis people server.