Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Beste Collega's en Weer vrienden,

Allemaal bedankt voor jullie reactie's.

Na een hevige strijd hier zijn de gemoederen inmiddels weer een beetje gesust en we hebben de strijdbijl dan maar weer begraven, niet al te diep maar toch.

Ik zal dan ook tot nader bericht voorlopig nog online blijven hier op HWA en met mijn Website.

Verder is er niets aan de situatie veranderd en zal Weerstation Klazienaveen hoe dan ook ophouden te bestaan.In ieder geval vanuit Klazienaveen.

Tot dat wij alle twee weer onze eigen stek hebben hier zal ik dan nog online blijven vanuit Klazienaveen en als de tijd daar is uiteindelijk wel vanuit een andere lokatie verdergaan met mijn Weerstation gekoppeld aan de naam waar ik dan zal wonen.

Nogmaals dank voor jullie begrip en voor jullie reactie's.

Dezen hebben zeker meegewogen tot de stand van zaken zoals die nu is.

Tot zover de Update,

Mvg,

Martijn
Door jdew
Martijn

Ik vind het heel naar voor jullie, en wens jullie dan ook veel sterke en wijsheid toe.
en wanneer alles weer in rustig vaarwater verkeerd hoop ik je weer te kunnen begroeten van een andere locatie.

vriendelijke groet,

Jan meteo Schagen.
Door WSWijk
Hoi Martijn,

Heel veel sterkte met de situatie daar. En je weet het, na regen komt zonneschijn, voor allebei. Alleen is het waarschijnlijk moeilijk om daar nu al aan te denken.

En je weersite, ach die komt nu gewoon op de 2e (of lagere) plaats. Er zijn belangrijkere dingen op dit moment.

Voorlopig draait je site nog door, dus daar hoef je dan niet zo veel aan te doen. En op het moment dat je naar een nieuwe locatie gaat, zien we dat vanzelf wel.

Suc6 en doe het rustig aan.

Groeten

Theo
Weerstation-Wijk
Door wthus
Sterkte! Hopelijk komt het allemaal nog weer goed in het Klazienaveen!

Bij mij gaat er vanaf januari ook het een en ander flink op/over de kop. Maar... nu nog geen zin om daarover te berichten, dus over een paar maanden (in de winter) horen jullie meer!
Door Omewim
Heel veel sterkte.
Gewoon je eigen ding doen en het weer komt vanzelf
Eerst maar aan jezelf denken dan komt de rest ook wel weer goed
Groeten en sterkte uit Dieren van Wim en Marian
Goedenavond,

Allemaal bedankt voor jullie reactie,s.

Voorlopig zal Weerstation Klazienaveen nog Tijdelijk vanuit Klazienaveen door draaien tot er een andere lokatie beschikbaar komt.

Dit is onduidelijk wanneer, maar ik hoop op niet al te lange termijn.

Nogmaals dank voor de reactie en Steun.

Mvg,

Martijn
Hallo Allemaal,

Na de nodige tegenslagen met klussen in mijn nieuwe woning en feestdagen is het nu dan toch zover:

Vanavond om 18:00 uur gaan de stekker er hier in Klazienaveen Definitief uit.

Morgen laad ik mijn aandeel van de inboedel en het Weerstation uiteraard, in en vertrek ik Definitief van Klazienaveen naar Coevorden.

Dus vanaf 18:00 uur tot morgen middag geen actuele Data meer van mij.

Mijn Website is al een tijdje aangepast naar Weerstation Coevorden.
Ook is het nu http://www.weerstation-coevorden.nl

Morgen middag zal ik op mijn Website weer terugkeren met de actuele data en Webcam vanaf mijn nieuwe lokatie.http://www.weerstation-coevorden.nl

@luc of Moderators:

Vanaf 18:00 uur vanavond kan Weerstation Klazienaveen uit de lijst van actuele stations Drenthe gehaald worden.

Mijn Profiel op HWA moet wel blijven bestaan!!!

Aangezien de upload url nog het zelfde blijft en zo mag Klazienaveen ook aangepast worden naar Coevorden.

Hopende Jullie hiermee allemaal goed geinformeerd te hebben.

Mvg, Martijn