Bedankt ik zal hier nog wel eens naar kijken, voor nu draait het belangrijkste programma.
Rustig blijven tjah na zo'n rot dag is dat lastig

en ja ik heb het zwaar en dat mogen jullie best weten.
Zo'n 1 jaar en 2 maanden heb ik het vol gehouden, deze vele problemen die er waren en dan toch gewoon door gaan zonder op te geven. Oke die periode had ik maar ik heb me eroverheen gezet en ben gewoon door gegaan.
Ik ik al die tijden van huis naar de pier inc het oplossen van problemen bij elkaar zou optellen dan zou dat wel een paar dagen lang zijn geweest.
He heeft ook veel invloed gehad op mijn gezin, soms was het gewoon een paar dagen achter elkaar dat ik erheen moest en dan kun je wel begrijpen dat op het laatst gewoon niet leuk meer is.
Het hele jaar door heeft aan de andere kant leuke gegevens opgeleverd die ik hier in Holwerd zeker niet meer zal halen. De max wind van 98km/h en de max gemiddelde van maar liefst 81km/h, tja er zal toch minimaal een 11 a 12 moeten staan uit O/ZO/Z/ZW/W, NW/N/NO zijn de beruchte bomen waar ik weer last van ga krijgen helaas

maar goed we kunnen ook niet alles hebben.
Wat uniek was is het nu niet meer, het is nu gewoon hopen dat er een oplossing komt om als nog op de pier te kunnen gaan meten.