Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door SpeedyGJ
Zo hoog kwam de mast inderdaad niet, hij zag de paal van 5m al staan, schijnbaar dacht hij dat die volledige 5m werd benut, nou als je slim aan het nadenken bent zal er zowiezo 2 meter worden benut voor de beugels, dus 3m boven dak uit, dat is minder dan wat ik nu heb hangen!

Anyway ik heb geen zin om me hierin in te spannen, alles draait en staat weer..binnenkort maar eens rond vragen en anders gewoon hiermee genoegen mee hebben.
Door nolversteeg
Hallo Gerrit Jan,

De laatste regels van jouw bericht zijn juist, neem er genoegen mee , als je station op dezelfde plaats blijft staan zijn die getallen meer waard dan dat wisselen van plaats , je bent alle referenties kwijt. extreme plaatsen zijn altijd leuk maar het moet wel haalbaar zijn . een gezegde iets van de koe en het kalf .En het weer is niet te besturen alleen maar te meten .ook in de tuin en op het balkon.De resultaten die hieruit komen kunnen we niet verzinnen. Maar zien we terug in de voorspelling.

Groeten Nol
www.meteoeersel.nl