Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door WinRAR.be
Overijse schrijft:
Denk dat je ook je ftp zal moeten aanpassen, die upload misschien ook naar user ipv users.

edit: want op users komt er nog geen nieuwe upload binnen.

Had ik moet vermelden in mijn vorige post. :( maar'k hen de ftp ook aangepast in Weatherlink.
Als ik inlog via ftp op users.online, dan zie ik "verse" bestanden staan.
Even een paar screenshots posten.
Bijlagen
users_ftp.JPG
users_ftp.JPG (22.71 KiB) 4056 keer bekeken
Door WinRAR.be
WinRAR.be schrijft:
Overijse schrijft:
Denk dat je ook je ftp zal moeten aanpassen, die upload misschien ook naar user ipv users.

edit: want op users komt er nog geen nieuwe upload binnen.

Had ik moet vermelden in mijn vorige post. :( maar'k hen de ftp ook aangepast in Weatherlink.
Als ik inlog via ftp op users.online, dan zie ik "verse" bestanden staan.
Even een paar screenshots posten.
Bijlagen
users_online.JPG
users_online.JPG (18.17 KiB) 4056 keer bekeken
Door Overijse
Bizar enkel nog steeds de oude bestanden te zien.

op welke chmod staan je bestanden op de server (3 cijfers achter de bestandnaam) staan deze op 444, 555, 644, 755, 777 of nog iets anders.

Deze zullen tenminste op 755 of 777 moeten staan voor de te verversen bestanden, anders kunnen de bestanden niet ververst worden door ftp.

PS: doe dit enkel voor de te wijzigen bestanden op je hosting, al wat niet moet wijzigen (updaten) moet minimum op 644 of 444 staan.

Grtz
Kris
Door WinRAR.be
Overijse schrijft:

op welke chmod staan je bestanden op de server (3 cijfers achter de bestandnaam) staan deze op 444, 555, 644, 755, 777 of nog iets anders.

Deze zullen tenminste op 755 of 777 moeten staan voor de te verversen bestanden, anders kunnen de bestanden niet ververst worden door ftp.

PS: doe dit enkel voor de te wijzigen bestanden op je hosting, al wat niet moet wijzigen (updaten) moet minimum op 644 of 444 staan.

Grtz
Kris

'k Geloof op 644.
Bijlagen
chmod.JPG
chmod.JPG (36.66 KiB) 4056 keer bekeken
Door Overijse
WinRAR.be schrijft:
Overijse schrijft:

Grtz
Kris

'k Geloof op 644.

Probeer eens 755 en anders 777 enkel voor de bestanden die dienen ververst te worden. Dus enkel vinkje extra bij OWNER - Execute en bij GROUP - WRITE zetten om te beginnen, dan testen, indien dit niet lukt, alles aanvinken.

Grtz
Kris
Door herent
Wat ik zo vreemd vind is dat uw plaatje van de mappen structuur twee bestanden laat zien terwijl er ook nog enkele .gif bestanden staan.

Ook geeft uw plaatje datums van vandaag, terwijl via de browser er nog steeds de datum van 6 mei staat.

Bent u echt wel in de map hdesmet of gebruikt u een andere user-id?

Wellicht kunt u de hele mappen structuur, dus alles in de map public_html laten zien?
Daar moeten toch ook nog enkele andere mappen staan dan weather/
Bijlagen
hdesmet.jpg
hdesmet.jpg (91.44 KiB) 4056 keer bekeken
Door WinRAR.be
Overijse schrijft:

Probeer eens 755 en anders 777 enkel voor de bestanden die dienen ververst te worden. Dus enkel vinkje extra bij OWNER - Execute en bij GROUP - WRITE zetten om te beginnen, dan testen, indien dit niet lukt, alles aanvinken.
[/quote]

Zie bijlage. :( 't Begint serieus mijn voeten uit te hangen...
Een hosting die zomaar "dingen" aanpast en mij niets laat weten. :(
Bijlagen
ftp_chmod.JPG
ftp_chmod.JPG (21.59 KiB) 4056 keer bekeken
Door herent
Gevonden:
http://users.myonline.be/~hdesmet/weather/openweerdata.htm

En de map inhoud klopt nu wel met uw weergave

Voor alle duidelijkheid de rar scripts en de mappen rar en rarmanual e.d. staan dus nog onder http://users.online.be/~hdesmet/

Daar staat ook de oude map weather/ met de bestanden van 6 mei.

Op myonline staat alleen de map weather met de hwa an awekas bestanden.

Een echte provider gaan zoeken die zelfs goedkoper zijn en wel met u wil meedenken?
Of de homepage van telenet,als u die gebruikt.

Want dit lijkt nergens op.
Bijlagen
gevonden.jpg
gevonden.jpg (64.95 KiB) 4056 keer bekeken
Door WinRAR.be
herent schrijft:
En de map inhoud klopt nu wel met uw weergave

Oef... 'k Dacht al... (En intussen zijn de gegevens al meer dan 154 uur oud! Wat een slagveld in de meetstatistiek)