Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door Snarf2000
Dan snap ik niet waarom de server waar op ik draaide problemen geeft.
Het draaide er an 2,5 jaar zonder problemen.

En helemaal de manier waarop ze mij hebben behandeld.
Een fatsoenlijke mail kon er niet af, en een website meteen maar plat gooien hoort ook niet.
Hosting2go heeft bij mij afgedaan.

Frans
Door Omewim
Hee een bekend verhaal van H2go NO go met hun.
Bij het aanmelden van heren ik wil een webshop draaien mag en kan dat Volmondig geen probleem.Na een joekel van aan database te hebben gemaakt en online te hebben gezet en mailtje vanH2GO U verspreid spam .Nog geen 24 uu later wij hebbben uw site verplaats naar privemap om verdere overlast te voorkomen.Nou heb ik jou daar .Na veel gedonder blijkt dat zij zelf een lek hadden en dat alle op de bewuste server draaaiende shops misbruikt werden.Ondertussen niets meer gehoord en dus de hele handel weggehaald bij hun .Geen goed idee om bij H2go een site ofzoiets te draaien.
Door woodyf4u
Deze provider staat bij veel mensen die een website hebben die enigszins een belasting voor de server vraagt inderdaad niet goed bekend.
PCextreme werd genoemd en daar kan ik ook alleen maar met lof over praten.
Ze hebben duidelijke regels en praten (via e-mail en eventueel telefonisch) met de klant als er iets aan de hand is.
Ze beheren ook zelf hun servers. Dat doet niet elke provider.
Zeker de goedkope-hostingproviders hebben nog al eens contracten met providers in Amerika waar ze servers huren. Ze werken dan met een te dun lijntje waardoor grote websites niet op topsnelheid kunnen draaien.

Uit al het bovenstaande kunnen we dus wel leren dat het nuttig is om vooraf met een provider te overleggen of ze kunnen waarmaken wat wij als website-bouwers willen.
Dus in het geval van weerstations kunnen beschikken over een stabiele lijn voor het uploaden van de data.

Wat mij niet zou verbazen is dat H2Go een andere grote klant op dezelfde server heeft gezet. Dan ben je ineens niet meer alleen de "grote" gebruiker van de CPU van die server, maar moet je het gaan delen. Shared hosting heet dat.

Dat heb ik zelf ook eens ervaren met een website die het jaren perfect deed en ineens niet meer vooruit te branden was. (bij een andere provider overigens)
Toen bleek ook dat ze er een grote klant bij hadden gekregen die de overige kleinere websites onderdrukte met zijn gebruik van de server.

Ik ben benieuwd of het lukt om bij H2Go je geld terug te krijgen voor het resterende contract. Ze hebben volgens mij hun recht om dat contract te laten doorlopen, terwijl jij al lang bij een andere provider zit.
Door Omewim
Tja heb zelf ook dat gedonder gehad en werd zelfs beschuldigd dat ik een virus verspreide data base van de webshop web enz enz.Na heel veel bozre mails heen en weer werd de toonzetting hoogst onvriendelijk.Uiteindelijk zijn zijn erachter gekomen dat zij zelf het probleem veroorzaakte.Ik hun gemailt van en wat gaan wij nu doen met elkaar?.Nou hellemaal niets dat is wat zij zeggen helemaal niets.Zat met de verbindingen bij XS4all.nl die vonden het noodzakelijk om zonder enige aankomndiging de verbinding maar eens te veranderen andr ip enz enz (terwijl ik er voor betaal voor een vast ip)kost een rib uit je lijf maar dan Sorry heb je ook niets blijkt.Nu zit ik bij telfort 20 euro verbinding 20mb werkt redelijk goed lig er wel eens even af maar tja wat wil je voor 20 euro.Betaal ik in iedergeval niet de hoofdprijs voor gedonder.
Omewim schrijft:
Tja heb zelf ook dat gedonder gehad en werd zelfs beschuldigd dat ik een virus verspreide data base van de webshop web enz enz.Na heel veel bozre mails heen en weer werd de toonzetting hoogst onvriendelijk.Uiteindelijk zijn zijn erachter gekomen dat zij zelf het probleem veroorzaakte.Ik hun gemailt van en wat gaan wij nu doen met elkaar?.Nou hellemaal niets dat is wat zij zeggen helemaal niets.Zat met de verbindingen bij XS4all.nl die vonden het noodzakelijk om zonder enige aankomndiging de verbinding maar eens te veranderen andr ip enz enz (terwijl ik er voor betaal voor een vast ip)kost een rib uit je lijf maar dan Sorry heb je ook niets blijkt.Nu zit ik bij telfort 20 euro verbinding 20mb werkt redelijk goed lig er wel eens even af maar tja wat wil je voor 20 euro.Betaal ik in iedergeval niet de hoofdprijs voor gedonder.

Ik wens u veel succes bij Telfort... er is haast geen slechtere maatschappij als zij. Man, man wat kunnen die lui veel v*rkl**t*n Ben al 10 jaar zeer tevreden met Xs4all.nl voor de internet verbindingen. Website zelf staat ondergebracht op de server van mijn oom in Dusseldorf (samen met het Weerwoord forum).
Door SpeedyGJ
Ik zit zelf ook bij Telfort maar heb er weinig gedonder mee. Het is dat ik nu even niet anders kan maar zodra dit weer lukt pak ik Ziggo weer op :)

Voor de rest komen er steeds meer negatieve ervaringen met hosting2go...punt is alleen dat er alleen maar mensen met positieve reactie komen en niet de mensen met de slechte ervaringen, aan de hand daarvan lijkt het allemaal prima in orde maar ondertussen....
Door Omewim
Tja telfort is natuurlijk niet echt een topper maar het kost ook geen ruk.
Betaalde voor een kwart van de snelheid het 6 voudige bij xs4all en vriendelijk dat zij zijn als je echte klachten heb bij xs4all nee ik heb het hellemaal gehad met xs4all onbeschoft en gewoon niet het probleem wat zij zelf toegeven op te willen lossen.Telfort altijd behulpzaam vriendelijk en ja het licht er wel eens af jammer maar het kost erg weinig dus neem ik dat maar voor lief.
En ter afsluiting van dit er is altijd wel iets te vinden om een provider af te kraken.Ben je tevreden met waar jij nu zit geweldig jhouden zo ik ben tevreden waar ik nu zit ook geweldig. Iedereen blij met waar hij zit top.Niet tevreden ga er dan weg en zoek een andere provider mischien dat dat wel werkt.
Door Eckie76
Ik heb alleen maar positieve ervaringen met hosting2go: Supersnelle service, binnen een uur heb ik antwoord op mijn vragen en ze helpen me meteen.
In hun voorwaarden staat duidelijk wat wel en niet mag.
Ze houden alleen niet van xml-includes vanaf andere sites. Ik geloof dat je 1 include mag doen en dat extra includes via hun server moeten gaan, vanwege veiligheidsredenen.
Kan ik me ook goed voorstellen, want het wemelt van de rommel op internet.
Door Eckie76
SpeedyGJ schrijft:
Ik zit zelf ook bij Telfort maar heb er weinig gedonder mee. Het is dat ik nu even niet anders kan maar zodra dit weer lukt pak ik Ziggo weer op :)

Voor de rest komen er steeds meer negatieve ervaringen met hosting2go...punt is alleen dat er alleen maar mensen met positieve reactie komen en niet de mensen met de slechte ervaringen, aan de hand daarvan lijkt het allemaal prima in orde maar ondertussen....

Waar kan ik dat ergens terugvinden dat er steeds meer slechte ervaringen komen? Graag wel onderbouwing anders kan ik hier niet veel mee.
Ik wil altijd feiten zien :cheer:
Als je reclame maakt voor je eigen bedrijf, zou jij dan negatieve reacties van klanten op je product zetten??? Nee, natuurlijk niet:woohoo: