- 11 dec 2010, 09:11
Ik heb een vervelend en hardnekkig probleem in Weather Display en ben de hele week al `s avonds samen met Brian Hamilton (maker WD) bezig om de fout op te sporen. Geweldige support overigens, ik heb een hotline met Nw. Zeeland.
Ik kan momenteel niet het climate data jaarraport maken. Er gaat iets fout wanneer ik mijn internet instellingen maak of een bepaalde bestandje upload.
Vandaag ga ik testen en stuk voor stuk elke setting invoeren en dan proberen het jaarraport te maken om zo te vinden welk bestand corrupt is.
Echt frustrerend. We denken het gevonden te hebben en dan blijkt het toch weer wat anders. Of de duvel ermee speelt!
Op zich geen onoverkomelijk probleem, maar ik wil het goed hebben.
WD zal ons toch niet de baas zijn...........!;)
Dus excuus als mijn data even wegvalt of niet klopt.
Oebel
Ik kan momenteel niet het climate data jaarraport maken. Er gaat iets fout wanneer ik mijn internet instellingen maak of een bepaalde bestandje upload.
Vandaag ga ik testen en stuk voor stuk elke setting invoeren en dan proberen het jaarraport te maken om zo te vinden welk bestand corrupt is.
Echt frustrerend. We denken het gevonden te hebben en dan blijkt het toch weer wat anders. Of de duvel ermee speelt!
Op zich geen onoverkomelijk probleem, maar ik wil het goed hebben.
WD zal ons toch niet de baas zijn...........!;)
Dus excuus als mijn data even wegvalt of niet klopt.
Oebel