Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door useradema
Beste Leden,

Mijn site is offline en dus werkt de update naar HWA ook niet.:(

Er is een storing bij Webreus.
Een collega van mij heeft daar ook een website en deze is ook niet bereikbaar...

Ik heb het ze gemeld en nu is het afwachten...

Hopen dat het niet te lang duurt...

Groet,
Alexander

www.weerstation-emmen.nl
Door jacg
Alexander,

Is toch gewoon onderhoud? Staat keurig op de site.
Geldt alleen voor de '212.61.252' adressen, helaas voor jou hoort jouw site daar ook bij.

En ach maandag 27 juli 2011.... als hun kwaliteit hetzelfde is als hun communicatie :laugh:

Groeten,

Jacco
Door weerstation
Allemaal erg vervelend Alexander.

Ik heb ook twee accounts bij deze provider lopen, ook allebei offline. Geen weersites maar even goed erg vervelend. Ook de email stopt op en we moeten maar afwachten of die nog wel aankomt. Ik ben al eerder mail kwijtgeraakt bij ze.

Nog geen twee jaar geleden een vergelijkbaar verhaal bij de Webreus. Websites overzetten naar een andere server. Hierna waren enkele van mijn websites niet meer vooruit te branden.
Omdat ze niets aan de traagheid deden heb ik toen diverse websites verhuist naar een andere provider. Nu haal ik de rest hier ook maar weg.

Laten we hopen dat jouw weersite snel weer in de lucht is. Ik denk dat ook enkele anderen bij HWA getroffen zijn want er zijn meerdere stations die eenzelfde aantal uren offline zijn.
Door useradema
Hallo Harrie,

ik ben net weer online.. Gelukkig :)

Maar de site is nu zo traag als dikke ......

Even afwachten, anders stap ik ook over.
Ik was altijd wel heel tevreden over de service.

Groet,
Alexander

www.weerstation-emmen.nl