Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Beste Mensen,

Helaas kom ik er zojuist achter dat de Ftp Server bij mijn Webhost is gecrasht.

Helaas kwam ik er te laat achter, Ze zijn maar tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar.

Ik zal nu moeten wachten tot morgenvroeg 9 uur totdat ik de storing kan melden zodat zij de Ftp weer kunnen resetten.

Helaas lig ik er nu dus al 2 uur uit met mijn actuele gegevens en dus ook bij Hwa, verwachting is dus dat dit zal duren tot morgen vroeg 9 uur.

Helaas, overmacht, Maar toch mijn excuses hiervoor.

Mvg,

Martijn

Weerstation Coevorden
Door duck1966
Dat is balen Martijn. maar wees blij dat het bij de webhost is en niet je eigen pc, want dan moet je zelf aan de gang en dat kan meer tijd kosten.

suc6

ronald
Door reitsma1960
WEERSTATION KLAZIENAVEEN schrijft:
Beste Mensen,

Helaas kwam ik er te laat achter, Ze zijn maar tot 17:00 uur telefonisch bereikbaar.

Ik zal nu moeten wachten tot morgenvroeg 9 uur totdat ik de storing kan melden zodat zij de Ftp weer kunnen resetten.

Helaas lig ik er nu dus al 2 uur uit met mijn actuele gegevens en dus ook bij Hwa, verwachting is dus dat dit zal duren tot morgen vroeg 9 uur.

Mvg,

Martijn

Weerstation Coevorden

Hoi Martijn,

Zit je niet meer bij de club in Meppel?
Zat jij toch ook?

Dan kun je een storingsformulier invullen en lossen ze het vaak snel weer op.

Groet,
Oebel
reitsma1960 schrijft:
Beste Mensen,

Mvg,

Martijn

Weerstation Coevorden

Hoi Martijn,

Zit je niet meer bij de club in Meppel?
Zat jij toch ook?

Dan kun je een storingsformulier invullen en lossen ze het vaak snel weer op.

Groet,
Oebel

Jawel Oebel nog steeds, heb jij geen last ?

Het probleem is dat ik mijn inloggevens voor de website om ticket aan te maken niet kan vinden hier dus kan nu ff niets.

Heb dit al eens eerder gehad maar toen was het binnen kantooruren en werd het direct telefonisch opgelost

mvg.

Martijn
inmiddels nieuw wachtwoord toegezonden gekregen hier, Zal ff ticket aanmaken nu hier.

mvg,

Martijn

Weerstation Coevorden

Update:

Ticket ingediend,Hopelijk snel weer online
Door reitsma1960

Jawel Oebel nog steeds, heb jij geen last ?

mvg.

Martijn

Hoi Martijn.

Hoop voor je dat het snel is opgelost.
Nee, ik heb geen last. Ik zit sinds een aantal maanden op een kleine VPS server apart en heb nooit meer storingen.

Het probleem was ook bij mij steeds dat je een webserver deelt met meerdere websites. Als één van de sites een storing veroorzaakt ligt alles plat.

Daarom heb ik nu alleen een kleine server. Ik kan hem ook zelf laten rebooten wanneer nodig. Ben hier zeer tevreden over.

Groet,
Oebel
Door forsurh
Ik zit bij dezelfde club in Meppel Martijn. Ben altijd tevreden over hun support, ook buiten kantoor tijden.

Hoop dat het snel is opgelost!

Groeten,
Wisse
@ Oebel: Ja inderdaad ff afwachten dan maar, dat is beter dat jij op een aparte server zit bij de Club in Meppel.

Belde trouwens eens een keer voor de vorige storing en toen dachten ze dat ik jou was toen ik belde haha, maar goed, Ze zullen het wel weer oplossen, Heb ik alle vertrouwen in.

@ Wisse: We wachten af, Ben toch ook altijd tevreden nog hoor, Normaal is storing altijd snel opgelost, Inmiddels ticket ingediend, We wachten af.

Mvg,

Martijn

Ws Coevorden