Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door wvdkuil
Graag ontvang ik een kopie van uw settings bestand.

Om een nieuw release te gaan gebruiken moeten ook bestaande leuven-template gebruikers steeds de hele settings-file opnieuw maken. En dus ook de WiKi erbij houden omdat settings nog al van plaats of van naam veranderden.

Vanaf release 2.8 is e.e.a. vereenvoudigd en kunt u de instellingen "kopieren" naar het nieuwe, vereenvoudige instellingen bestand. Voor de Leuven-template bespaart dat zeer veel werk. Er hoeft alleen voor de zekerheid nog door de instellingen pagina's gebladerd te worden.

Voor een ieder die naast Saratoga-, ook de Leuven-template wil gaan gebruiken is de besparing in tijd aanzienlijk.

Om dit ook echt in de praktijk te testen heb ik nog wel wat test-bestanden = kopieën van uw settings nodig.

Ik heb een klein script bijgevoegd.

1. Unzip dit script
2. Plaats in de map weather??/ (of welke map met een template dan ook, vaak de root bij Saratoga)
3. Voer dit script uit met

www.website.nl/weather??/_dumpSettings.php

4. Er verschijnen dan 5 regels zoals in onderstaand voorbeeld:

STEP 1: Loading a settings file for release 2.7 or later
STEP 2: Generating text file with old settings
STEP 3: File is saved as HTTP://release230/weather27/cache/oldsettings.txt
STEP 4: Please check the file by clicking on the link and return here for the last step.
STEP 5: Download a zip HTTP://release230/weather27/cache/oldsettings.zip

Vertaling en uitleg.
Stap 1: Laden van een settings bestand voor release XXXXXXXXX
Stap 2: Genereer tekst bestand van oude settings
Stap 3: Bestand is bewaard als xxxx een link op uw site
Stap 4: Controleer het bestand door op de link van stap 3 te klikken
Stap 5: Download de zip naar uw PC

5. Klik nu op de link in regel STEP 5:

6. Als u de zip aan mij wilt mailen( wvdkuil at gmail.com) kan ik verder met testen.
Zet u in de mail ook de URL van uw site: www.uwsite.com/weatherxx/ dan kan ik zowel de huidige als de "automatisch" geconverteerde versies, direct naast elkaar vergelijken.

7. Als u meerdere versies van de template hebt, maakt u dan a.u.b. van iedere versie, vooral ook de oude versies, een zip?
Als u de zips dan handmatig een verschillende naam geeft, kan ik elke versie apart testen.

8. BELANGRIJK Na het maken van de settings kunt u beter dit script weer verwijderen, of een andere naam geven.
Verwijder ook de twee bestanden (.txt en .zip) uit uw cache map.

Er zijn al drie beta-testers en de settings van die sites leverden toch al weer enkele verbeteringen op.
Dus alvast bedankt voor de te nemen moeite, het helpt echt om de template te verbeteren,

Wim

EDIT: 11:30 Sorry, script nu bijgevoegd
Bijlagen
(1.95 KiB) 244 keer gedownload