Algemeen forum voor discussie over de website
Door SpeedyGJ
Ik heb nog geen foto's verstuurd via mail.. dit ivb met de verplaatsing maar ik doe wel mee om de gegevens door te sturen naar het KNMI :)
Krijg ik ook een mailtje en zijn foto's verplicht of slechts indicatie hoe je woont.
Anders moet ik morgen tijdens installatie even foto's maken ;) maar omgeving lijkt me me duidelijk :D
Door Dirk Wolters KNMI
Beste iedereen,

De pagina op de KNMI-website staat nu inderdaad online. De maandoverzicht-kaartjes voor oktober zijn net gereed, de rest was er al eerder, vandaar dat we tot dit moment gewacht hebben met de bekendmaking hiervan.

Namens het KNMI, met vriendelijke groeten,

Dirk Wolters
KNMI Klimaatdata en -advies
Door Mark
Ik moet eerlijk zeggen, mooie site van het KNMI. Rapportage met grafieken per maand spreekt me erg aan. Ik sluit me aan bij de opvatting dat het wel een kick is dat de professionals onze gegevens gebruiken om straks wetenschappelijk verantwoorde conclusies over het nederlandse Urban heat island te trekken. Volgens het kaartje op de site van het KNMI van deelnemende weerstations ben ik verworden tot deelnemend station nr. 62. Om met prof.dr.ir. Akkermans te spreken: "Jahaa, ik wórdt genoemd" ;)
Door jeroenzwart
Hoe dan ook: erg leuk om de resultaten te zien, en geeft voldoening dat de gegevens die we aanleveren ook nog gebruikt worden! Ben erg benieuwd naar het verloop van het onderzoek... ;-)