Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Bertus
Hallo Ronald,

Ik denk dat Nico de spijker op de kop sloeg.
Ik had zelf ook veel last van optredende "spook"waardes.
Deze werden tot een minimum teruggebracht door nieuwe batterijen.
De Gamma verkoopt op dit moment Lithiumbatterijen van het formaat AA en AAA voor Eur 8,95 per 4. Omdat Lithiumbatterijen bestand zijn tegen zeer lage temperaturen met behoud van vermogen heb ik daarmee mijn losse sensoren uitgerust.
Met succes. Ook tijdens de afgelopen vorstperiode.

met vriendelijke groet,
Bertus
Door duck1966
ff in het kort ik heb de log files na gekeken en kom daar geen fouten in tegen alle batterijen vernieuwt het consol 2 uur zonder stroom laten staan en helaas is het probleem nog niet over wie o wie heeft er een ander ideen over wat het zou kunnen zijn
alvast bedankt ronald

www.weerstationteraar.nl
Door wslangerak
Geen idee... ik zou de vraag in het WD-forum posten.

Succes!
Door duck1966
Naa tig uren denken en kijken heb ik gister ver 10.37p build 16 er op gezet en Delete windows registry and restart gedaan nu 24 uur later zijn er nog geen fouten geweest dus hoop ik dat dat het ook was, Maar wat het probleem geweest is ben ik nooit achter gekomen,Voor die gene die mee gedacht hebben bedankt.

groetjes ronald
Door Boutje
Kan een niet legale versie van WD ook een belangrijke rol spelen in deze materie?
Kan een gewijzigd programmabestand in dit softwareprogramma. door een crack bijvoorbeeld, voor deze verstoring zorgen??

Ik bedoel,..zijn er gebruikers met een legale, betaalde (lees officieele) versie die ondanks dat zij voor dit programma betaald hebben, ook dit soort rare metingen hebben??

Heb dacht ik al meerdere gebruikers met een wmr-200 en WD gezien die hier last van hebben,...zonder dat er verklaringen voor zijn,....waaronder ik zelf.

Na de aanschaf van de wmr-200 heb ik nooit geen uitval van welke sensor dan ook gehad, alleen zo nu en dan een rare spookmeting!?