Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door pa3hio
ja, het is nu idd. gelukt. Ik ben misschien een beetje te ongeduldig, maar ben ook een perfectionist, m.a.w. met zoiets wil ik alle settings direct doorgronden, en dat kan niet he...

Folkert: er zijn idd. nogal wat settings, maar je wil niet weten hoeveel PDF's ik de laatste week al gelezen heb, maar het komt goed.

Kan aan mij liggen, maar het scherm van WD vind ik niet mooi, dan is het lokale beeld van weatherlink weer mooier. De plaatjes die weatherlink voor een web-page genereert, zijn dan weer niet mooi...

Smaken verschillen, en Nederland heeft weer gewonnen !!
Door Master
HaHa ja zoals ik al zij de interface is zeer rommelig, en het uiterlijk is niet mooi.
Maar het is wel een kei van een programma, je kan er werkelijk alles mee, behalve afwassen dan :P
Ik heb zelf ook maanden van lezen gehad, maar dan heb je ook wat he.

Is je site al online dan ??

Dan wil je vast wel de link hier zetten ? toch? :silly:

Grapje hoor, doe niets overhaast.

Gr Folkert
Door wslangerak
Mooi dat het is gelukt.

Je kan het WD-scherm helemaal naar eigen wensen aanpassen. Leuk klusje voor als het weer weer slechter wordt....

Zo ziet mijn scherm er nu uit:

Bijlagen
wdscreen.jpg
wdscreen.jpg (88.12 KiB) 2879 keer bekeken
Door pa3hio
mooi..

Bij deze Folkert. http://members.home.nl/hio/ Het is puur nog ff in testfase hoor, hij is nu weer offline, omdat weatherlink nu weer draait (op m'n grote scherm in de woonkamer) wil de vrouw hahaha. Ik weet dat er een progr. is om het weerstation virueel te delen (ik zei toch dat ik al een beetje huiswerk heb gedaan)

In ieder geval bedankt voor de snelle support die mij weer erg heeft geholpen.
Door Master
Kees, grote klasse, een waar kunstenaar.

Wanneer kom je dat bij mij ff doen :P
Door wslangerak
Master schrijft:
Kees, grote klasse, een waar kunstenaar.

Wanneer kom je dat bij mij ff doen :P

Schuift 't? :P

't Is wel een kluif werk hoor, maar dan heb je ook wat. Tuurlijk is er veel gemopper over de gebruiks(on)vriendelijkheid van WD, maar je kan er zoveel mee.

En.... er is een hele nieuwe versie stiekum in de maak!
Door pa3hio
hmm, een nieuwe versie?? Binnen welke termijn? Licht eens een klein beetje van de sluier op...:laugh:
Door wslangerak
pa3hio schrijft:
hmm, een nieuwe versie?? Binnen welke termijn? Licht eens een klein beetje van de sluier op...:laugh:

Weet ik niet... In ieder geval is Brian Hamilton er nu al een paar maanden mee bezig. Qua functionaliteit zal er niet zoveel veranderen. De GUI daarentegen en de logische opbouw van alle instellingen worden - terecht - drastisch onderhanden genomen.

Mijn schatting is eind van het jaar.
Door pa3hio
Ok.

Stel dat ik nu WD en WDL koop, neem ik aan dat de nieuwe versie een update zal zijn??
Door wslangerak
Ja, daar ga ik voorlopig wel van uit. Alhoewel je het natuurlijk nooit weet met die kiwi's B)

Misschien een klein extra bedrag om uit de kosten te komen? Net zoals hij nu doet met de geavanceerde graphics functie (grafieken maken).