Discussie forum met algemene vragen over weerstations niet gerelateerd aan een merk uit de andere forums
Door petergroeneveld
dibasta schrijft:
Dat klopt ook wel. maar een aantal dagen geleden had ik dat ook gedaan, dus ook gedraaid, maar na een tijdje, gaf jij weer de verkeerde richting aan op de console, wat denk je ? precies het tegenovergestelde.

Maar zat erover na te denken, zou misschien waar de vaan op zit, misschien beschadigd zijn of wat dan ook? ik haal hem zondag/maandag naar beneden, en wil dan de vaan eraf halen om proberen te zien hoe het binnenwerk eruit ziet.

Gr,
Peter.

En tuuurlijk mooie naam :laugh:

Kan geen kwaad om dit even te checken Peter de windvaan kan inderdaad los om het asje draaien. Doe je wel voorzichtig als je het dak op moet. ;) Heb het er niet zo op als ik het dak op zou moeten.
Door dibasta
Het probleem is, ik durf er wel op, maar dan... naar beneden... raar hé? dat durf ik echt niet, sta als een versteend figuur op die ladder.. brrr... nee, ik niet op dak, dat doet m'n zwager gelukkig wel.

Hoe dan ook, ben benieuwd hoe dat eruit ziet, want er moet wat mee aan de hand zijn, dat kan niet anders.

Gr,
Peter.