Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door dibasta
oke das duidelijk, was ook maar een suggestie.

maar je hebt hem nog niet helemaal aan de praat?

gr,
Peter.
Door SpeedyGJ
Oke ;)

Nee niet aan de praat, het regent ook dus dat wordt em vandaag niet meer maar goed morgen maar even bekijken.
Ben ondertussen al druk aan het nadenken wat ik voor dit station kan krijgen mocht ik em verkopen, ben momenteel wel blij dat de boel niet op de pier staat, dat zou een drama zijn geweest :o
Door dibasta
je gaat je weerstation toch niet verkopen? omdat je de windmeter stuk hebt??

En dan, helemaal niets meer??

Gr,
Peter.
Door SpeedyGJ
Ik heb em nu binnen aan de muur met een ventilator erbij, op deze manier moet ik maar kijken of die em nog wil pakken vandaag/morgen.

En ja dan moet ik em wel verkopen omdat ik geen buget heb om een nieuwe te kopen, een weerstation zonder windmeter kan echt niet hoor!!
Indien het genoeg oplevert kan ik eventueel de VUE kopen :)
Door dibasta
Het zit jou ook helemaal niet mee!!! man..man..!! :(

nu maar hopen dat je windmeter weer aan de gang komt.

Gr,
Peter.
Door SpeedyGJ
Na de hele dag dat ding aan het draaien hebben gezet met droge lucht mag het allemaal niet baten. Ik zit me god te denken hoe ik aan 130 euro kan komen :( ik wil geen paar maanden wachten tot ik het bij elkaar heb, daarvoor koop ik liever een nieuw station.
Door dibasta
kost die windmeter 130 euro??

Kun je je sponsors niet aanspreken?? of een regeling treffen met Dick uit Zoetermeer??

Zeg ook maar wat, misschien dat dat een optie is!!

Gr,
Peter.
Door SpeedyGJ
Was dat maar waar, ik zou niet weten waar ik nog een sponsor weg moet halen gezien er maar weinig zijn die hier aan mee willen werken.
Ik heb al een nieuwe temp/hum van Dick als sponsor, maar komt ook omdat die na een aantal maanden alweer kaduk was. Dus dat wordt em niet, regeling treffen doet die niet meer aan helaas :(

Actueel nog steeds niks binnen, heb gekeken wanneer ik deze windmeter heb gekocht maar helaas buiten de 2 jaar..
Ik zal em dus helaas te koop moeten zetten, of iemand moet gaan doneren :P
Door dibasta
Tsjah... dat zal niet meevallen vrees ik!!

Maar hopen op vaderdag, verjaardag... ect.. ect...

maar als deze het toch niet doet, kun je dan niet binnenin kijken?? op de printplaat(jes)?
dan weet je zeker wat het is, toch?

Gr,
Peter.
Door tjabine
SpeedyGJ schrijft:
Was dat maar waar, ik zou niet weten waar ik nog een sponsor weg moet halen gezien er maar weinig zijn die hier aan mee willen werken.
Ik heb al een nieuwe temp/hum van Dick als sponsor, maar komt ook omdat die na een aantal maanden alweer kaduk was. Dus dat wordt em niet, regeling treffen doet die niet meer aan helaas :(

Actueel nog steeds niks binnen, heb gekeken wanneer ik deze windmeter heb gekocht maar helaas buiten de 2 jaar..
Ik zal em dus helaas te koop moeten zetten, of iemand moet gaan doneren :P

Speedy, ik kan er naast zitten natuurlijk maar is het niet zo dat deze windmeter nieuwer is dan 2 jaar?
Was hij toen niet gesloopt toen hij aan het gemeentebord hing?
Of vliegt de tijd weer zoals gewoonlijk!

Gr Ron.