Algemeen forum voor discussie over de website
Door osjohn
Zonneradar, belachelijk en heeft niets met het weer te maken maar alleen maar met " DRANK "

John
Door Regards
Luc schrijft:
.... Ik overweeg ook om een optie in te bouwen om 'uitgesloten weerstations' te filteren uit de land/provincie overzichten....

Gr,
Luc

Dit is nu toch al? je hebt mij op mijn verzoek vewijdert v.d. home page maar automatich kom je dan ook niet meer voor in de provincie pagina bij de toppers, logo v.h. HWA onderaan(of ik zie het verkeerd ;) of je bedoelt wat anders).

Gr Rik
Door Luc
Regards schrijft:
Luc schrijft:
.... Ik overweeg ook om een optie in te bouwen om 'uitgesloten weerstations' te filteren uit de land/provincie overzichten....

Gr,
Luc

Dit is nu toch al? je hebt mij op mijn verzoek vewijdert v.d. home page maar automatich kom je dan ook niet meer voor in de provincie pagina bij de toppers, logo v.h. HWA onderaan(of ik zie het verkeerd ;) of je bedoelt wat anders).

Gr Rik
Klopt, maar in de lijst van weerstations per provincie sta je dan nog wel bij. Ik gebruik die zelf vaak om bijvoorbeeld te kijken waar de meeste neerslag is gevallen. Door op de kolomtitel neerslag te klikken, wordt er op deze kolom gesorteerd. Dan zie je in een oogopslag waar de meeste neerslag is gevallen. Als een weerstation echter een defecte neerslagmeter heeft, dan wordt deze nu uitgesloten voor de extremen pagina, maar niet van de lijst met weerstations. Op een of andere manier wil ik deze weerstations dus kunnen verbergen, net zoals ik al doe met de weerstations die offline zijn.

Ik bedoelde dus wat anders ;)

Gr,
Luc
Door Regards
Luc schrijft:
Klopt, maar in de lijst van weerstations per provincie sta je dan nog wel bij. Ik gebruik die zelf vaak om bijvoorbeeld te kijken waar de meeste neerslag is gevallen. Door op de kolomtitel neerslag te klikken, wordt er op deze kolom gesorteerd. Dan zie je in een oogopslag waar de meeste neerslag is gevallen. Als een weerstation echter een defecte neerslagmeter heeft, dan wordt deze nu uitgesloten voor de extremen pagina, maar niet van de lijst met weerstations. Op een of andere manier wil ik deze weerstations dus kunnen verbergen, net zoals ik al doe met de weerstations die offline zijn.

Ik bedoelde dus wat anders ;)

Gr,
Luc

Dacht al dat je wat anders bedoelde, sorry, had dat trouwens nog niet gezien dat je de kolomen volgorde kon veranderen :blush: weer wat geleerd.
Maar ik begrijp nu wat je bedoelt.

Gr Rik
Door pb2rdf
Kwam net uit op http://www.nufoto.nl/fotos/96606/helga-van-leur-lanceert-zonneradarnl.html
Als ik dan het plaatje bekijk hoe het weerstation staat opgesteld, dan zijn alleen de meetgegevens van de zonnestraling betrouwbaar, als het er op zit.
[img]http://media.nu.nl/m/m1dz9btadf53.jpg[/img]

Wordt verdrietig van de opbouw, sensoren staan een halve meter boven het dakoppervlak. Goed advies van Helga van Leur gehad ???

grtn, Peter
Door weerzoetermeer
Helga van Leur komt hier slecht enkel voor een beetje promotie lijkt mij. Denk je dat zij niet ziet dat dit niet goed staat? Overigens heeft de solar sensor geen last van deze slecht plek. Voor temperatuur lijkt het mij vrij nutteloos....

Gr.
Thierry