Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door tjabine
westkapellegek schrijft:
.ik zat nog te denken aan evt fouten tijdens het omreken van mijl naar kilometer per uur. Als je in je code naar het engelse deel van wu verwijst, maar een nederlandse grafiek hebt zou dat misschien een probleem op kunnen leveren. Probeer eens een engelse grafiek, dus met de engelse taalinstellingen.

Gr niek

Dat is het dus niet, even geprobeerd maar dat maakt niet uit.
Hebben jullie dit niet dan?

Gr Ron.
Door westkapellegek
Zijn de gegevens op wunderground.com ook verschillend, of zie je de afwijkingen enkel en alleen in je grafiek?

gr Niek
Door wslangerak
westkapellegek schrijft:
Bij mij komt er een fout melding over de header. Kijk maar ff op http://www.alweeronline.nl/wugraphs.php

Kijk eens of er in je bestand een paar tekens vóór de eerste tag staan die er niet horen. Dat is meestal de oorzaak van deze melding.

Er is al output geweest (die verkeerde tekens dus) voordat headerinformatie van de pagina wordt verstuurd en dat gaat fout.
Door westkapellegek
Hallo Kees,

In welk bestand moet ik kijken?
-wugraphs.php
-wxwugraphs/WUG-inc-day.php
-wxwugraphs/WUG-settings.php:1

Gr Niek
Door tjabine
westkapellegek schrijft:
Zijn de gegevens op wunderground.com ook verschillend, of zie je de afwijkingen enkel en alleen in je grafiek?

gr Niek

Het is inmiddels voor elkaar!
Ik upload nu met Cumulus ipv Weatherlink en alles klopt nu.
Weatherlink werkt dus niet goed.

Gr Ron.
Door wslangerak
westkapellegek schrijft:
Hallo Kees,

In welk bestand moet ik kijken?
-wugraphs.php
-wxwugraphs/WUG-inc-day.php
-wxwugraphs/WUG-settings.php:1

Gr Niek

In wugraphs.php, want daarmee krijg je de foutmelding. Maar je kan ze allemaal even nakijken op rare tekens.

Ik kan me vaag herinneren dat iemand anders ook zoiets had met dit script. Het zijn zomaar een paar tekens, zeg maar #13V ofzoiets, op de allereerste regel.
Door Meteo Hoogeveen
hoi

nou bij mij wil nog steeds niet de beginpagina van WUgraphs
o zo vrumd

geen idee waar ik het nu moet zoeken

iemand nog ideetjes??

groet,

Bert
Door weatherservice
Meteo Hoogeveen schrijft:
hoi

nou bij mij wil nog steeds niet de beginpagina van WUgraphs