Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Meteonoord
Wietse schrijft:
Ja, oke.

Maar dit is al de tweede keer dat ik dit op het forum van Weather Display meldt.
En als ook nog andere mensen dat doen en daar ook geen fatsoenlijke oplossing voor krijgen vind ik dat niet erg leuk.

Keulen an Aken zijn ook niet op één dag gebouwd, Wietse !
Door Wietse
Mijn reactie was inderdaad iets te overdreven, maar ik zou graag willen dat er een oplossing voor komt.
Aangezien het met al enige tijd dwars zit en zo niet lekker mijn weergegevens goed aan anderen kan delen.

Ik hoop dus dat we met meerdere dit kunnen aangeven aan Brian, de maker van Weather Display.

Nogmaals mijn excuses.

Met vriendelijke groet,
Wietse ter Haar
Door Meteonoord
Wietse schrijft:
Mijn reactie was inderdaad iets te overdreven, maar ik zou graag willen dat er een oplossing voor komt.
Aangezien het met al enige tijd dwars zit en zo niet lekker mijn weergegevens goed aan anderen kan delen.

Ik hoop dus dat we met meerdere dit kunnen aangeven aan Brian, de maker van Weather Display.

Nogmaals mijn excuses.

Met vriendelijke groet,
Wietse ter Haar

Geaccepteerd en gaan over tot de orde van de dag.

Groet,

Bert
Door osjohn
Wietse schrijft:

Nogmaals mijn excuses.

Met vriendelijke groet,
Wietse ter Haar

Kijk Wietse, weersoftware is gemaakt om 24 uur per dag te draaien, http://www.tokaanuskihire.co.nz/wdhelp/starting.shtml

Zoals ik je probleem lees, leest weatherdisplay na je herstart s,morgens niet automatisch je geheugen van je weerstation uit van de afgelopen uren dat je computer heeft stilgestaan.

Klopt mijn omschrijving zo !!!

Ik weet nu nog geen oplossing, maar zal mee zoeken naar een resultaat.

John
Door Wietse
Weather Display leest juist wel de gegevens van de tijd dat de computer "stil heeft gestaan", alleen het enige 'probleempje' is dat het dan niet reset om 00:00 uur (12 uur 's nachts).
Dit deed Weather Display eerst wel!
Door osjohn
Wietse schrijft:
Weather Display leest juist wel de gegevens van de tijd dat de computer "stil heeft gestaan", alleen het enige 'probleempje' is dat het dan niet reset om 00:00 uur (12 uur 's nachts).
Dit deed Weather Display eerst wel!

Mischien een hele domme vraag van mij, staat je weerstation wel in de goede tijdzone ?

John
Door osjohn
Wietse schrijft:
Ja, dat dacht ik wel zo? En anders waar kan je dat wijzigen?

Ik heb hier de gebruiksaanwijzing van jou weerstation, er zijn zoveel instellingen te veranderen dat daar wel eens een foutje kan optreden.

Weatherdisplay leest vanuit jou station, en verwerkt de gegevens daarvan.

Google zoals ik dat heb gedaan naar de gebruiksaanwijzing, en controleer daar eens of jou station wel goed staat.

John
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 13