Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door powerr
In Nederland worden de talen volgens mij altijd gescheiden door een slash (/) met aan elke kant een spatie. Is het niet mogelijk om het script te laten zoeken naar die slash met spaties en de slash met alles wat na de slash volgt te verwijderen?
Voor andere landen heb je vast ook wel zoiets (bijv. scheiding door een enter of voor de teksten de aanduiding NL of FR).
Dan maakt het sowieso niet meer uit wat er wordt ingevoerd. Maar in Nederland hebben we volgens mij ook altijd vaste teksten.
Door wvdkuil
powerr schrijft:
In Nederland worden de talen volgens mij altijd gescheiden door een slash (/) met aan elke kant een spatie. Is het niet mogelijk om het script te laten zoeken naar die slash met spaties en de slash met alles wat na de slash volgt te verwijderen?
Voor andere landen heb je vast ook wel zoiets (bijv. scheiding door een enter of voor de teksten de aanduiding NL of FR).
Dan maakt het sowieso niet meer uit wat er wordt ingevoerd. Maar in Nederland hebben we volgens mij ook altijd vaste teksten.

Zal dat na het weekeinde is programmeren. Moet inderdaad niet zo moeilijk zijn las ik de landcode van de voorspelling opneem als variabele.

Groeten, Wim
Door reitsma1960
powerr schrijft:
De tijden kloppen nu. De uitgebreide tekst heeft normaal een witte achtergrond. Ik vind het mooier als die tekst dezelfde achtergrondkleur heeft als het overige gedeelte. Dit heb ik kunnen veranderen:
regel 159:
echo "".$return[$i]['msg']."".PHP_EOL;
veranderen in:
echo "".$return[$i]['msg']."".PHP_EOL;

Dan weet ik nog 1 ding wat verbeterd zou kunnen worden: een optie om de Engelse tekst weg te halen. Voorbeeld: Tijdens buien kans op onweer. / During showers risk of thunder. --> Tijdens buien kans op onweer.
Zelf is me dat niet gelukt. Ik heb wat geprobeerd met string replace, maar dat wou niet lukken.

Hoi,

Volgens mij klopt er iets niet in die regel?
Ik krijg dit:
http://www.weerstation-marsdijk.nl/warningtest.php

Ik vind het wel mooier dat de tekst dezelfde achtergrond kleur heeft.

Groet,
Oebel
Door powerr
reitsma1960 schrijft:
Hoi,

Volgens mij klopt er iets niet in die regel?
Ik krijg dit:
http://www.weerstation-marsdijk.nl/warningtest.php

Ik vind het wel mooier dat de tekst dezelfde achtergrond kleur heeft.

Groet,
Oebel

Download: http://86.88.8.84/meteoalarm/download/marsdijk/meteo.txt
Is hetzelfde als http://www.weerstation-marsdijk.nl/warning.php, maar dan met een gekleurde achtergrond bij de tekst.
Door reitsma1960
Wat de tijd betreft klopt het nog niet.
Er staat nu 02.00 uur ipv 14.00 uur.

Ik heb al wat geprobeerd, maar krijg dit niet gewijzigd.

Groet,
Oebel
Door powerr
reitsma1960 schrijft:
Wat de tijd betreft klopt het nog niet.
Er staat nu 02.00 uur ipv 14.00 uur.

Ik heb al wat geprobeerd, maar krijg dit niet gewijzigd.

Groet,
Oebel

Dat krijg ik ook. Vanmorgen klopte het wel. Vreemde fout, aangezien het op de site van het KNMI en meteoalarm wel goed staat (14:00).

EDIT: even gekeken naar wat andere scripts. Die geven wel gewoon 14:00 aan. Blijkbaar zit er dus nog ergens een foutje in het script.
Door Overijse
Probeer eens volgende code te wijzigen van
Code: Selecteer alles
$SITE['timeFormat']      = 'd.m.Y h:i';   // d.m.Y h:i  = day month year  hours minutes  (european style

Naar
$SITE['timeFormat']      = 'd.m.Y H:i';   // d.m.Y H:i  = day month year  hours minutes  (european style

Enige dat me opvalt waar het uur in AM PM is, tweede time lijn staat wel goed.

Grtz
Kris
Door powerr
Overijse schrijft:
$SITE['timeFormat']      = 'd.m.Y h:i';   // d.m.Y h:i  = day month year  hours minutes  (european style

Naar
$SITE['timeFormat']      = 'd.m.Y H:i';   // d.m.Y H:i  = day month year  hours minutes  (european style

Grtz
Kris

Daar had ik ook al wat mee geprutst, maar dat lijkt helaas niet te werken.
Door reitsma1960
Overijse schrijft:

Naar

Grtz
Kris

Kris,

Dat had ik al geprobeerd, maar werkt bij mij niet.
Volgens mij moet er nog iets anders zijn.

Oebel
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 10