Algemeen forum voor discussie over de website
Door Meteonoord
wsp schrijft:
Meten is weten......mits men weet wat men meet.

Geachte Marcel,

Ik accepteer zulke insinuaties niet. U dient deze dan ook in te trekken en u te verexcuseren.

Iemand die zo bezig is een hobby van anderen te verknallen hoort, naar mijn bescheiden mening, hier niet thuis.

Ik wil dan ook de moderatoren verzoeken het door u zo gewenste blok, op u los te laten.

Zo laag op de persoon spelen is zeer ongepast.

Ik verzoek u hier goede nota van te nemen en uw conclusie te trekken.

Bert J. van Bergen
Door wsp
Meteonoord schrijft:
wsp schrijft:
Meten is weten......mits men weet wat men meet.

Geachte Marcel,

Ik accepteer zulke insinuaties niet. U dient deze dan ook in te trekken en u te verexcuseren.

Iemand die zo bezig is een hobby van anderen te verknallen hoort, naar mijn bescheiden mening, hier niet thuis.

Ik wil dan ook de moderatoren verzoeken het door u zo gewenste blok, op u los te laten.

Zo laag op de persoon spelen is zeer ongepast.

Ik verzoek u hier goede nota van te nemen en uw conclusie te trekken.

Bert J. van Bergen

Beste Bert J. van bergen,

Ten eerste snap ik niet echt deze kwaadheid, dit is niet bedoeld op uw persoonlijkheid, ik wist ook niet dat u deze kreet gebruikt.
Mijn excusses? zou niet weten waarom, dit was niet persoonlijk bedoeld, vreemd dat u het zich zo aantrekt.

Verknallen van een hobby? Beter dan het verknallen van HWA, of mag dat wel?

Nou ja krijg ik een blok so what, als jij er dan blij mee bent.

Ik zou niet weten welke conclusie ik moet trekken, ik vindt dit een leuke zin omtend het hele thema en was niet gericht op Uw of jij, moet opletten wat ik schrijf.
We zijn hier aan het verbouwen, dus ik mag tegen die jongens ook niet zeggen van Meten is weten....mits men weet wat men meet?

Kom op he, een beetje tever gezocht beste Bert. Als je me niet mag verzin dan een andere reden, maar niet op deze manier.

Met vriendelijke weergroet,

Marcel.
Door Meteonoord
En nu de onschuld ? Kom op zeg !

Inmiddels heb ik Luuk gemaild dat het simpel is :

1. Of u blijft op het forum of u trekt zich terug.
2. Indien u niet vertrekt dan wel weer met insinuaties komt, ik de HWA zal
verlaten.

Het is jammer dat u zich zo gedraagt op een forum waar naast oude rotten in de hobby ook mensen zitten die zich dit eigen willen maken.

Tot slot stel ik er prijs op u mede te delen dat dit laatste voorval niet de enige oorzaak is van van dit probleem. Het is uw totale presentatie en gedrag op het forum. Dit was voor mij de bekende druppel........

Bert J. van Bergen
Meten is inderdaad weten
Door wsp
Meteonoord schrijft:
En nu de onschuld ? Kom op zeg !

Inmiddels heb ik Luuk gemaild dat het simpel is :

1. Of u blijft op het forum of u trekt zich terug.
2. Indien u niet vertrekt dan wel weer met insinuaties komt, ik de HWA zal
verlaten.

Het is jammer dat u zich zo gedraagt op een forum waar naast oude rotten in de hobby ook mensen zitten die zich dit eigen willen maken.

Tot slot stel ik er prijs op u mede te delen dat dit laatste voorval niet de enige oorzaak is van van dit probleem. Het is uw totale presentatie en gedrag op het forum. Dit was voor mij de bekende druppel........

Bert J. van Bergen
Meten is inderdaad weten

Beste Bert,

2. Indien u niet vertrekt dan wel weer met insinuaties komt, ik de HWA zal verlaten.

Dit vindt ik een zeer gevaarlijke uitdrukking, ik vertrek niet, dus u mag van mij uw eigen beslissing na komen, kijken of u man bent en ook aan uw woorden houdt wat u zelf zegt.

Ik heb niemand persoonlijk aan gevallen met die kreet, u trekt dit helemaal naar u toe.

Dus met andere woorden u stoort zich aan mij omdat ik de waarheid schrijf op het forum. Dus toch niet alleen die kreet, dit zegt dus ook genoeg, als je een steen wilt vinden om te gooien dan kun je die zeker vinden.

Veel plezier met u Hobby, maar nogmaals ik vertrek NIET.

Met vriendelijke groet,

Marcel.

Meten is weten......mits men inderdaad weet wat men meet
Door Meteonoord
Je leeft in je eigen wereldje Marcel.

Je schrijft " omdat ik de waarheid schrijf op het forum "

Jouw waarheid.

Ik heb inmiddels de aanlevering van mijn meetgegevens aan HWA stopgezet.

Ik pas ervoor om mij, maar ook anderen, zo te laten behandelen.

Ik wens u veel wijsheid toe.

Bert J. van Bergen

Einde discussie !
Door wsp
Meteonoord schrijft:
Je leeft in je eigen wereldje Marcel.

Je schrijft " omdat ik de waarheid schrijf op het forum "

Jouw waarheid.

Ik heb inmiddels de aanlevering van mijn meetgegevens aan HWA stopgezet.

Ik pas ervoor om mij, maar ook anderen, zo te laten behandelen.

Ik wens u veel wijsheid toe.

Bert J. van Bergen

Einde discussie !

Beste Bert,

Einde discussie klopt, maar een ding vindt ik jammer en dat is dat een station die altijd de juiste data heeft aan geleverd zich zo op de tenen voelt getrapt met een kreet die overal gebruikt wordt, snap ik niet.
Ik vondt het zelfs leuk dat een oudere persoon op een late leeftijd zich nog aan HTML code en een eigen site begint, dat vindt ik alleen maar toppie. Daarom was die kreet ook niet persoonlijk bedoeld, als ik dat geweten had dan had ik het niet neer gezet, wist niet dat iemand zo op de tenen getrapt kon worden met die zin, zal hem maar niet herhalen.

Ik vindt het spijtig dat u zelf met die beslissing bent gekomen, hoefde van mij niet, u kwam ermee.
Ik hoop dat na afkoeling van u mening HWA u weer als vaste goede weerstation mag terug zien, van mij mag het absoluut.

Dit wilde ik eventjes nog kwijt.
Door weerzoetermeer
Ondanks verzoeken om on-toppic te blijven, gaan toch een aantal deelnemers off-toppic verder.

Hierbij is het toppic gesloten.

Met vriendelijke groet,

Thierry van Wijland
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7