Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door hanszzz
Hallo Wim de chartsGraph en de hwatable lopen door naar 6 dagen is de
voorbeeldGraphOnly ook uit te breiden naar 6 dagen ipv de huidige 5

Grt Hans
Door wvdkuil
hanszzz schrijft:

Grt Hans
Dat zal niet lukken omdat we dan in de loop van de dag met een halve dag eindigen. De graph heeft altijd groepjes van twee bijelkaar horende kolommen. De lijst en het meteogram werkt met ieder aantal voorspellingen. Groeten, Wim
Door wvdkuil
hanszzz schrijft:
Hallo Wim weet niet waar het weg komt bij mc? de tijden kloppen nu niet meer.
grt Hans
Ik heb goed gezocht in de HWA StandAlone versie maar zie geen reden waarom de scripts zo'n vreemde fout in de tijd geven geven. Het slaat nergens op.

Kun je de volledige stand-alone versie downloaden van Leuven? http://www.weerstation-leuven.be/wsHwaSA.zip
Daarna je huidige versie wsHwaSA op je web-server even een andere naam geven en de laatste versie op je web-server zetten met de naam die je nu gebruikt?
Dan vervangen we even alles en ben je wel even je eigen aanpassingen (o.a. transparantie, key e.d.) kwijt maar dan kunnen we localiseren waar het kan zitten.
Succes, Wim
Door wvdkuil
wvdkuil schrijft:
hanszzz schrijft:

Grt Hans
Dat zal niet lukken omdat we dan in de loop van de dag met een halve dag eindigen. De graph heeft altijd groepjes van twee bijelkaar horende kolommen. De lijst en het meteogram werkt met ieder aantal voorspellingen. Groeten, Wim
Hier sprak ik voor mijn beurt, sorry Hans. Het kan wel. Er waren in het verleden steeds vreemde fouten in de laatste stukken van de xml. Maar die komen al lang niet meer voor. Dus wil je zes volle dag/nachten pas dan $topcount aan (regel 17 in voorbeeldGraphOnly.php).
Als je dan toch bezig bent neem dan eens als proef ook de css mee. Kijk even bij het stukje commentaar met I M P O R T A N T erin. Ik denk dat de grafische weergave met transparant ook heel mooi kan zijn.
Groeten, Wim
Door wvdkuil
tinuz97 schrijft:
Het werkt,maar ik weet niet hoe ik hem wat kleiner krijg zodat hij niet buiten de pagina gaat in Saratoga template.
Baal dat ik er niet zoveel kennis van heb, iemand idee hoe ik het passend erin krijg?
Alvast bedankt :)

Dit is de pagina: http://www.weerstationberghem.nl/wxhwamos.php
Ik heb de hwaFullPage.php iets aangepast zodat hij beter op je pagina past.
Maak eerst een backup van je huidige hwaFullPage.php
Probeer dan deze versie eens.

Dan kan ik zien of die netjes in de IFRAME past die je op de pagina hebt. De bedoeling is dat er maar 1 scroll bar is en dat alles netjes past.

Daarna kunnen we de css nog aanpassen zodat de achtergrond van de IFRAME en van de pagina hetzelfde is.

Groeten, Wim

De bijlage ontbreekt dus ik maak nog een bericht
Bijlagen
(3.45 KiB) 207 keer gedownload
Door wvdkuil
tinuz97 schrijft:
Het werkt,maar ik weet niet hoe ik hem wat kleiner krijg zodat hij niet buiten de pagina gaat in Saratoga template.
Baal dat ik er niet zoveel kennis van heb, iemand idee hoe ik het passend erin krijg?
Alvast bedankt :)

Dit is de pagina: http://www.weerstationberghem.nl/wxhwamos.php

En dit is dus de weerstationberghem versie van hwaFullPage.php.

Groeten, Wim
Bijlagen
(3.46 KiB) 223 keer gedownload
Door hanszzz
Yes de 6 dagen staan er maar ik zie het stukje I M P O R T A N T niet in de ccs en hoe bedoel je dat Wim met Ik denk dat de grafische weergave met transparant ook heel mooi kan zijn.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9