Algemeen forum voor discussie over de website
Door Luc
Met hulp van Vincent en Gust is het mogelijk geworden om met Cumulus software deel te nemen aan HWA. Zij zijn de afgelopen week bezig geweest met het fabriceren van een upload bestand voor Cumulus. Parallel zijn aan de HWA kant de nodige aanpassingen gemaakt om ook Cumulus te ondersteunen.

Inmiddels zijn de weerstations van Vincent (Sneek noord) en Gust (Hapert) toegevoegd. Aan een handleiding wordt nog gewerkt, die zal binnenkort op de website verschijnen.

Vincent en Gust, hartelijk dank voor de hulp!!

Gr,
Luc
Door SpeedyGJ
Ah het is dus gelukt, goed nieuws dus, hierdoor ben ik weer een stapje dichter bij gekomen qua software vermindering. Ik ben nog bezig om grafieken te maken die een beetje lijken op WeatherLink, alleen cumulus is hiermee wat stabieler.

Ik ben er helaas niet aan toe gekomen om hierbij mee te werken, gewoon weg te druk en met de spul op de pier en het niet mee werken van teamviewer (loopt op 1 of andere manier vast) wordt het lastig ;)
Maar goed het is gelukt en daar gaat het natuurlijk om! Hopelijk komt snel alles online dan kan ook aan deze kant alles worden overgezet!

Bedankt jullie 2!

P.S: De grafieken lijken wat de fout in te gaan, is je dat al opgevallen? (Sneek Noord), Hapert is wel goed.
Door gust
P.S: De grafieken lijken wat de fout in te gaan, is je dat al opgevallen? (Sneek Noord), Hapert is wel goed

Luc, jij ook bedankt!

In de testfase is het mij ook overkomen dat een deel van de grafiek was weggevallen.
Oorzaak, het uitwisselbestand met HWA werd niet meer ververst.
Dat was met Cumulus 1.8.8 881 , en WinScp als mijn SFTP programma.
Ik gebruik intussen de betaversie 1.8.9 905 en nog steeds WinSCP.

groet,
Gust.