Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door weermaarssen
Hallo Theo en John.

Jullie als trouwe forumleden hebben de afgelopen weken, maanden, het een en ander meegemaakt wat je niemand gunt. "Eerst John, Nu ik...(perikelen met het hart)" was de tekst in de topic. Ik weet wel dat je genoeg aan jezelf hebt op dit moment, uit eigen ervaring, maar velen met mij zijn toch echt wel benieuwd hoe het met jullie gaat.

Dus een eenvoudige vraag: Hoe gaat het nu?

Met vriendelijke groet,

Louis
Door WSWijk
weermaarssen schrijft:
Hallo Theo en John.

Dus een eenvoudige vraag: Hoe gaat het nu?

Met vriendelijke groet,

Louis

Hoi Louis,

Ik kan natuurlijk niet voor John spreken, maar ik mag op zich op dit moment niet klagen. Heb weinig problemen, echter de onderzoeken zijn wel al gestart.

Ik was ingeschreven voor een nucleair onderzoek. Wachttijd hiervoor was 6 tot 12 weken, echter vorige week woensdag was ik al aan de beurt.
De uitslag hiervan krijg ik 12 augustus. Dus daarna kan ik je meer vertellen.

Al met al voel ik me op dit moment prima (gelukkig). Had toestemming gekregen voor een korte vakantie, dus zijn een weekje in België geweest. Effe er tussen uit en effe geen "geneuzel" aan het hoofd. Lekker ontspannen...

Verder? Afwachten dus even.

Bedankt in ieder geval voor de interesse...

Groetjes

Theo
Door osjohn
Hallo Louis

Na een lange strijd, ( va 5 april ) tot nu met de bijwerking van div. pillen
hoop ik over zo,n zes weken weer wat te kunnen, nu is mijn orientatie vermogen
nog niet zo denderent om weer met volle moed aan de hobby te gaan.

Bedankt voor je belangstelling

John
Door baroman
He John en Theo kom op kop op!! :)
Na deze behandelingen lopen en voelen jullie weer als herboren!!
Even door de zure appel heen bijten, ja voor ons is het makkelijk praten.
En Theo hoe is het om gestopt te zijn met roken?

Nou allerbij suc6 en sterkte.:P

Ronnie..
Door osjohn
baroman schrijft:

Ronnie..

Hallo Ronnie

V.a. 5 april ( na 45 jaar zo.n 35 sigaretten per dag gerookt te hebben ), ben ik er tot op heden van af.

Ik hoop dat dat ook blijft zo.

John
Door baroman
Geweldig tuurlijk blijft dat zo, nu nog een beetje sporten voor afleiding en dan komt alles goed.
Ik spreek uit ervaring jaren gerookt brandaris zware shag ik stond s`morgen fluitend op en ging sàvonds gierend naar bed maar niet toegeven dat het van het roken kwam.
Na een paar keer bij de dokter te zijn geweest omdat ik zo benauwd was, zei een kamaraad je ben niet goed wijs, gooi die rotzooi toch weg, jo en dan zei ik wat wordt jou tegenprestatie als ik het doe? Weetje wat we gaan hardlopen een schema van het internet halen en niet als een gek tekeer gaan maar gewoon lekker rustig hardlopen.
Dit is inmiddels bij mij alweer tien jaar geleden, ik loop nu marathons en volgend jaar de zestig van Texel 60 km hardlopen ben er nu al voor aan het traien en ik hoop in de toekomst naar de 100 km tegaan.
Maar John ik zou niet weer terug willen ik heb nu zoveel lucht met andere woorden ik heb over.
Waar een wil is is een ... dit geld voor ons allemaal.:laugh:

Groeten Ronnie..
Door WSWijk
baroman schrijft:

Ronnie..

Hoi Ronnie,

Bedankt... ;)

Ach wat zal ik zeggen. Het kost me nog steeds geregeld moeite. Maar de ervaring is ondertussen al zo ver dat ik (als ik er weer eens moeite mee heb) ik weet dat dat na 5 minuten weer over is.

En we weten heel goed waar we het voor doen...

Theo
Door baroman
Klasse Theo, ik vond roken altijd om dode momenten op te vullen. Maar als ik gewoon aan het werk was dan dacht ik er niet aan.
Perfect heren wel aan denken, Maar niet meer doen!!:S

Groeten Ronnie..
Door WSWijk
baroman schrijft:
Klasse Theo, ik vond roken altijd om dode momenten op te vullen. Maar als ik gewoon aan het werk was dan dacht ik er niet aan.
Perfect heren wel aan denken, Maar niet meer doen!!:S

Groeten Ronnie..

Hoi Allemaal,

Even weer een update. Heb wederom een aantal dagen doorgebracht in het ziekenhuis. Als het goed is is nu al het noodzakelijke 'gerepareerd'.
Dinsdagnacht wederom een kleine waarschuwing gehad. Hierop dinsdag overdag gereageerd door even contact op te nemen met het ziekenhuis. Kreeg van de cardioloog het verzoek om even langs te komen om e.e.a. te controleren. Vervolgens mocht ik gelijk niet meer weg.

Ik had een onderzoek gehad (2 weken eerder) waarvan de uitslag nog niet bekend c.q. doorgegeven was. In dit onderzoek was gebleken dat ik nog gebied in het hart had, dat zuurstofgebrek kreeg bij inspanning. En daar had ik nu ineens weer last van gehad.

Dit is verholpen door wederom een dottersessie en het plaatsen van een stent. Als het goed is zijn alle "pijnpunten" nu behandeld en mag ik me bezig houden met het hartrevalidatie traject.

Ben weer thuis en raad eens... alles heeft hier wederom gewoon doorgedraaid zonder problemen en zonder dat iemand er naar heeft hoeven kijken. Mooi toch?

Groeten

Theo