Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door PeterBl
Hallo allemaal,

Jaren geleden moest ik besluiten om met deze geweldige hobby te stoppen, omdat ik toen ging verhuizen van Waddinxveen naar Vlaardingen, en ik ging daarzo toen op 3 hoog wonen.
Dat vond ik niet zo geschikt voor deze hobby omdat dan de metingen niet goed verrichten kunnen worden.
Nu ben ik eind 2009 weer verhuist naar Den Haag, de stad waar ik ben geboren en opgegroeid.
Ben Afgelopen woensdag 50 jaar geworden, dus weet ik nu eindelijk waar abraham de mosterd vandaan haalt.:laugh:
Woon nu weer in een leuke beneden woning met tuin, dus tsja, dan is het besluit snel genomen om de draad weer op te pikken.
Ik heb ondertussen weer een leuke meteo website online staan ( Meteo Hofstad ), dus ben je nieuwsgierig wat voor weerstation ik nu gebruik enz, neem dan gerust een kijkje op de weersite.

URL: http://www.meteohofstad.nl

Natuurlijk ga ik deze website de komende tijd verder uitbreiden en verbeteren, dus heb nog genoeg te doen.

Heb je op of aanmerkingen, laat het dan gerust weten.

En ondertussen wil ik hier in de verdere toekomst gezellig met jullie meedoen.

Met vriendelijke groet,

Peter bl.
Door wslangerak
Hallo Peter,

Welkom (terug) in de weerwereld en een eerste welkom op HWA!

Veel plezier hier en als ik het goed zie op je site... weer een enthousiast Weather-Display gebruiker erbij :)

Gr,
Door Overijse
Hoi Peter,

Ook van hieruit welkom terug in de onvoorspelbare wereld van het weer, en op HWA.

Je site heb ik niet kunnen bekijken, krijg een trojanmelding (JS : Downloader-km) binnen van AVAST, misschien zijn er anderen met ook meldingen.

Grtz
Kris

PS: Meer info over die melding hier
Door PeterBl
Hoi Kris,

Dat is vreemd, jij bent de eerste die die melding krijgt.

Ikzelf werk hierzo met Norton Antivirus enz, en krijg die melding dus niet.

En Norton is toch een bekende en goeie antivirus software.

Kees, bedankt voor je leuke reactie.

Groetjes,

Peter.
Door Overijse
[img size=465]http://www.hetweeractueel.nl/images/fbfiles/images/virushofstad.PNG[/img]

Misschien kunnen anderen dit bevestigen met andere AV scanners. Anders is het een Avastprobleem.

Grtz
Kris
Bijlagen
virushofstad.PNG
virushofstad.PNG (17.96 KiB) 3733 keer bekeken
Door Mike
Welkom op HWA Peter.

Hier geen virus melding bij het bezoeken van je website (Eset NOD32).

Groeten, Mike.
Door JPC
Ook welkom vanuit Amsterdam.

Ook hier een Trojaans Paard melding
Ik gebruik ook Avast
Door Meteo Hoogeveen
Welkom terug en veel plezier op dit te gekke forum

:laugh:

geen melding van virus. ik gebruik virusscanner van ziggo

groet,

Bert
Door jango
Welkom Peter

Regel 1 op forum is je profiel invullen graag dus.

Krijg ook virus melding.
gebruik pc veilig(kpn)

groet Jan