Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door Jaap van Bergeijk
Er zijn er veel mooie weer site's, maar het is bij veel site's lastig om een overzicht op te vragen van b.v. neerslag per dag over de laatste maanden.
Vooral agrarische ondernemers kijken veel naar de regionale weerstations. Zeker deze maand nu er nogal wat schade is door teveel regen. Voor andere weergegevens geldt dat natuurlijk ook. Mogelijk kan ik de gegevens als leek niet vinden, maar dan schiet een mooie site zijn doel voorbij of zie ik dat verkeerd?
Gr, Jaap
Door Reinhardsweersite
Ha Jaap,

Ik heb gegevens over de maand en natuurlijk over het jaar. Wellicht kun je even kijken op mijn site?? Geef gerust je mening wat je ervan vindt.

Groet, Reinhard
www.reinhardsweersite.nl
Door Reinhardsweersite
Ha Jaap.

Kijk ook even naar de link weatherunderground. Daar zijn ook gegevens te vinden over de neerslaghoeveelheden van de afgelopen dag, maand en jaar.

Groet,
Reinhard
Door Jaap van Bergeijk
Mooie overzichten maar zou daar niet zo gauw kijken.
gr, Jaap
Door Jaap van Bergeijk
Heb ondertussen verschillende site bekeken, er zijn er veel die het goed voor elkaar hebben. Ook mooi. Maar de maandrapporten van WeaterLink vind ik het duidelijkst al zijn ze misschien niet zo fraai. Ik ben ook maar een amateur in het maken van een website.
Gr, Jaap
Door wsEpe
Jaap van Bergeijk schrijft:
Heb ondertussen verschillende site bekeken, er zijn er veel die het goed voor elkaar hebben. Ook mooi. Maar de maandrapporten van WeaterLink vind ik het duidelijkst al zijn ze misschien niet zo fraai. Ik ben ook maar een amateur in het maken van een website.
Gr, Jaap

Het kan natuurlijk ook fraai gemaakt worden. Niet makkelijk, maar met php is veel mogelijk. Ik heb als basis een script gebruikt van http://logiciels.meteo-mc.fr/. Zie mijn maandoverzichten en deze is met een php script uitgebreid met enkele andere waarden. Omdat alle data ook in een mysql-database staat, kun met de grafieken zelfs per dag zien hoe laat de neerslag is gevallen.
Door pdw112
Hallo Jaap,

Mijn gegevens van 2010 en 2011 zijn ook te vinden op mijn site.
In het menu weergegevens.
Door Mike
wsEpe schrijft:
Jaap van Bergeijk schrijft:
Gr, Jaap

Het kan natuurlijk ook fraai gemaakt worden. Niet makkelijk, maar met php is veel mogelijk. Ik heb als basis een script gebruikt van http://logiciels.meteo-mc.fr/. Zie mijn maandoverzichten en deze is met een php script uitgebreid met enkele andere waarden. Omdat alle data ook in een mysql-database staat, kun met de grafieken zelfs per dag zien hoe laat de neerslag is gevallen.

Dat ziet er zeer netjes uit, mijn complimenten.
Zondag a.s ben ik een dagje in Epe op een camping (de Jagerstee) voordat we weggaan dan neem ik zeker even een kijkje op jou site ;)