SpeedyGJ schrijft:
Waarom publiceer je zelf geen gegevens op je site ivp afhankelijk te zijn van HWA? Dit vat ik even niet.
Wat is er mis met het gebruiken van onder andere de banners? Die verversen nu niet meer. Sta mooi voor aap als daar dagen hetzelfde op staat van 23-09.
Banners waar overigens een sms service op zit die 60ct per oproep kost met door mij ter beschikking gestelde gegevens.
En op de meeste banners staat niet dat de datum van meting 23-09 is maar gewoon de huidige tijd!
Kijk: ik moet aan voorwaarden voldoen om mijn gegevens gepubliceerd te krijgen hier. juiste gegevens, Continuiteit etc etc
Daar is niks mis mee, Maar is het dan gek dat ik daar enige zekerheid voor terugvraag? Diezelfde coninuiteit? Ik vindt het dan wat vreemd dat het zo kan zijn dat alles van 1 enkele supermod afhankelijk is.
Als die even een week weg is liggen we dus stil. Als ik dat geweten had had ik eerst gemaild waneer hij het kon overzetten alvorens ik de boel had verhuist.
Maar als mijn gegevens even niet kloppen staat er een streep in mijn gegevens.
Wat ik wil zeggen is dat het valt en staat met SAMENwerking.
Als ik alleen maar een mailtje gehad had dat het een paar dagen gaat duren vanwege drukte weet je al waar je aan toe bent.
Nu kan het straks of over een week een keer goedgezet worden.
Tot op heden buiten geen teken van leven. mag ik dat vervelend vinden?
Zeker als ik hoor dat nieuwe aanmeldingen helemaal geen reactie krijgen?