Algemeen forum voor discussie over de website
Door tjabine
koos schrijft:
Ook ik heb mijn weerstation al enkele weken geleden aangemeld. Maar nog steeds geen reactie ontvangen van HWA. Ook niet na een persoonlijk mailtje. Misschien hebben de beheerders vakantie??

Enkele weken! dit kan toch gewoon niet :angry:

Kan me voorstellen dat de lol er dan snel af is.

Gr Ron.
Door etab
SpeedyGJ schrijft:
Waarom publiceer je zelf geen gegevens op je site ivp afhankelijk te zijn van HWA? Dit vat ik even niet.

Wat is er mis met het gebruiken van onder andere de banners? Die verversen nu niet meer. Sta mooi voor aap als daar dagen hetzelfde op staat van 23-09.

Banners waar overigens een sms service op zit die 60ct per oproep kost met door mij ter beschikking gestelde gegevens.
En op de meeste banners staat niet dat de datum van meting 23-09 is maar gewoon de huidige tijd!

Kijk: ik moet aan voorwaarden voldoen om mijn gegevens gepubliceerd te krijgen hier. juiste gegevens, Continuiteit etc etc
Daar is niks mis mee, Maar is het dan gek dat ik daar enige zekerheid voor terugvraag? Diezelfde coninuiteit? Ik vindt het dan wat vreemd dat het zo kan zijn dat alles van 1 enkele supermod afhankelijk is.
Als die even een week weg is liggen we dus stil. Als ik dat geweten had had ik eerst gemaild waneer hij het kon overzetten alvorens ik de boel had verhuist.
Maar als mijn gegevens even niet kloppen staat er een streep in mijn gegevens.

Wat ik wil zeggen is dat het valt en staat met SAMENwerking.
Als ik alleen maar een mailtje gehad had dat het een paar dagen gaat duren vanwege drukte weet je al waar je aan toe bent.
Nu kan het straks of over een week een keer goedgezet worden.
Tot op heden buiten geen teken van leven. mag ik dat vervelend vinden?
Zeker als ik hoor dat nieuwe aanmeldingen helemaal geen reactie krijgen?
Door Luc
@etab:
Excuses voor de late reactie en het ongemak. Door een samenloop van omstandigheden ben ik een hele tijd niet in de gelegenheid geweest mails te lezen en te beantwoorden.

Ik heb de locatie naar je upload bestand aangepast. De data is dus weer actueel.

@anderen:
Ik ga proberen vandaag de mailachterstand weg te werken.

Gr,
Luc
Door ws vreewijk
Toch wil ik hier een lans breken.

Een ding moeten we niet vergeten dat een aantal mensen die Hwa mogelijk maken dat belangeloos doen en naast de hobby er ook een dagtaak/gezin bij hebben.

Dus dat het vervelend is begrijp ik en vele met mij,maar iets minder hoog vd toren blazen mag ook wel,met wat begrip voor de mensen die dit mogelijk maken,waarvan acte.

Met recht kunnen we blij zijn dat we Hwa hebben.

mvr gr Chris
Door etab
beste Chris,

Ik heb alle waardering en respect voor iedereen bij HWA.
maar het meedoen bij HWa heeft tot gevolg dat je op een aantal punten gebruik gaat maken van die diensten. Dan vindt ik dat ik ook een beetje recht heb op continuiteit.

ik zie blijkbaar het iets anders als jou. HWa maakt ook egrbuik van onze gegevens dus kan ik daar iets voor terug verwachten.
Al verdienst hij 1000 euro per jaar aan sms gebruik. De onderhoud van deze site zal ook niet draaien op lucht.

Alleen verwacht ik van een behoorlijk profesioneel inegstelde HWA wat snellere acties op problemen.

Dat heeft niets en dan ook niets met respect en waardering te maken.
Door Luc
@chris:
Bedankt dat je het opneemt voor de vrijwilligers achter HWA. Ik begrijp echter ook dat etab eerder een reactie verwacht.

@etab:
Ik verwacht zelf ook binnen een werkdag reactie, als ik via e-mail een vraag stel aan een bedrijf/winkel/etc dat actief is op internet. Daarom kan ik de reactie van jou begrijpen.

HWA is echter een hobby en geen professionele organisatie. Als werk, privé en gezondheid even een groot beslag op me leggen, dan kan ik helaas even minder tijd besteden aan de hobby. Dat zal voor de meeste onder ons wel gelden.

Gr,
Luc
Door etab
ws vreewijk schrijft:
Sorry ik zie het inderdaad anders.

ook in je andere postings stoorde ik me al aan de manier waarop je jou ongenoegen kenbaar maakte.

gr Chris

Dat mag, Maar ik blijf van mening dat het hier geen eenrichtingverkeer is.
Dat haalt naar mijn mening de vrijblijvendheid in onder andere moderatie deels weg.

HEt is niet enkel dat ik van wat leuke zaken van HWA gebruik kan maken. HWA heeft ook al onze gegevens nodig om te bestaan.

En nogmaals ik ga niet van iemand die ziek is of wat anders binnen een uur reactie verwachten. maar als je 5 dagen niks hoort is dat voor mij over de lijn van "gewoon"
Mijn HWA Banner wordt ook gebruikt op andere sites en dan is het naar als een storing niet binnen zeg 24 uur op zijn minst duidelijkheid heeft.
Door ws vreewijk
tja ik had me voorgenomen om het zo te laten maar je blijft er op terug komen dus ok dan.

Kan het zijn dat er een financieel belang een rol speeld in deze.??????

Ik las iets over je ik citeer

****Banners waar overigens een sms service op zit die 60ct per oproep kost met door mij ter beschikking gestelde gegevens.****

Dus wringt hem daar de schoen ben je bang dat mensen niet meer sms en je daardoor inkomsten misloopt of vergis ik me nu.Doe je dat belangeloos in dat geval moeten alle sms sers begrijpen dat het slechts je hobby is.

Is het wel zo dat je dr financieel beter van wil worden tja dan is het
misschien beter dat je een contract aangaat met een profesionele instantie zoals weer online en soort instellingen of zo.

Voor mij is dit in elk geval hobby,en ja elke hobby kost geld.

voor mij is dit het laatste wat ik er over kwijt wil.

Toch een weergroet,

Chris