-  02 dec 2008, 22:51

Willy Peters schrijft:
Hallo, ben ik weer,
Je hebt met alles gelijk Willy.
Dit kan ook komen omdat er geen reactie's komen van hoe en wat en hoe langer men wacht, hoe meer het kan ontsporen, je oogst dat wat je zaait!
Laten we eerlijk zijn dat de respons tijd toch wel lang is, een klein berichtje kan al veel zaken goed zetten en meer duidelijkheid brengen, lijkt mij zo.
We zullen afwachten wat er uit gaat komen, wanneer dat is?, is nu de vraag nog.

Wordt het zachtjesaan niet eens tijd om een pas op de plaats te maken? Op dit moment zijn er enkelen die de zaak behoorlijk aan het verzieken zijn. Iedereen mag zijn mening ventileren, daar is niks mis mee. Maar het mag best wel op een nette manier! Natuurlijk moeten we kritisch zijn maar laten we eerst de reactie van Luc afwachten. Verder kan ik mij heel goed voorstellen dat Luc zo zachtjes aan doodziek wordt van al dit gekissebis en zichzelf afvraagt, waar ben ik aan begonnen.
Maar Luc, ik vind dat je goed werk levert en ik wens je veel wijsheid toe de komende dagen.
Hallo, ben ik weer,
Je hebt met alles gelijk Willy.
Dit kan ook komen omdat er geen reactie's komen van hoe en wat en hoe langer men wacht, hoe meer het kan ontsporen, je oogst dat wat je zaait!
Laten we eerlijk zijn dat de respons tijd toch wel lang is, een klein berichtje kan al veel zaken goed zetten en meer duidelijkheid brengen, lijkt mij zo.
We zullen afwachten wat er uit gaat komen, wanneer dat is?, is nu de vraag nog.