- 18 feb 2013, 22:03
wvdkuil schrijft:
Dag Wim,
Zou net een mail naar Luc sturen. In Assen (mijn station) regent het ook nooit terwijl bij 10 omliggende stations wel neerslag was.
Hmmm, dit is frustrerend. Ik vergelijk met regelmaat met een Hellmann regenmeter. Waarden zijn vrijwel gelijk. Soms Hellmann iets meer, soms Davis VP2 iets meer.
Tsja, regen kan plaatselijk zijn. Ik woon in Assen noord en werk in zuid. Ik kan dus goed zien en beoordelen hoe plaatselijk de regen soms valt.
Mvrgr,
Oebel
Goedenavond,
Ik heb de dertig pagina's van dit forum door gekeken maar ik zie iets over het hoofd.
Mijn "kwaliteitsrapporten" geven aan dat het in Wilsele nooit regent (wel bij 10 omliggende stations).
Dus het is al twee maanden droog terwijl het in de omgeving wel regent.
Hebben anderen dat ook en/of is er al een andere posting over geweest?
Al vast bedankt,
Wim van der Kuil
Dag Wim,
Zou net een mail naar Luc sturen. In Assen (mijn station) regent het ook nooit terwijl bij 10 omliggende stations wel neerslag was.
Hmmm, dit is frustrerend. Ik vergelijk met regelmaat met een Hellmann regenmeter. Waarden zijn vrijwel gelijk. Soms Hellmann iets meer, soms Davis VP2 iets meer.
Tsja, regen kan plaatselijk zijn. Ik woon in Assen noord en werk in zuid. Ik kan dus goed zien en beoordelen hoe plaatselijk de regen soms valt.
Mvrgr,
Oebel