Algemeen forum voor discussie over de website
Door pdw112
Als de dames weg blijven vind ik het prima de reclame en wil dan ook mijn ad blocker uitschakelen om zo een bijdrage te kunnen leveren.

Maar betalen voor reclame vrij nee.

Gr,
Arnaut
Door Luc
teesee64 schrijft:
Voor wat betreft je vraag over een advertentievrij HWA voor een x bedrag, kan ik kort zijn: nee, daar ga ik geen geld aan uitgeven.
Dat snap ik. De reden dat ik het vraag is dat er in het begin van het topic een aantal personen dit hebben geopperd. Ik sta ook niet te springen om dit te ontwikkelen, maar als er daadwerkelijk gebruik van gemaakt gaat worden, dan wil ik dat overwegen. En natuurlijk kan dan iedereen kiezen of ze er wel of geen gebruik van maken...

Gr,
Luc
Door teesee64
Oké dat begrijp ik Luc.

Maar denk dat het grootste probleem is, de keuze welke advertenties er gebruikt worden. Als de dating advertenties verdwenen zijn, schakel ik ook de ad blocker uit voor HWA.
Zoals gezegd heb ik er geen enkele moeite mee dat er advertenties op HWA staan. Ik begrijp dat de server huur ergens vandaan moet komen en als de advertenties jou daarbij kunnen helpen, dan juich ik dat alleen maar toe!

Het is immers ook in ons belang dat HWA kan blijven draaien zoals het draait!

Groet,
Theo
Door Luc
teesee64 schrijft:
Oké dat begrijp ik Luc.

Maar denk dat het grootste probleem is, de keuze welke advertenties er gebruikt worden. Als de dating advertenties verdwenen zijn, schakel ik ook de ad blocker uit voor HWA.
Zoals gezegd heb ik er geen enkele moeite mee dat er advertenties op HWA staan. Ik begrijp dat de server huur ergens vandaan moet komen en als de advertenties jou daarbij kunnen helpen, dan juich ik dat alleen maar toe!

Het is immers ook in ons belang dat HWA kan blijven draaien zoals het draait!

Groet,
Theo
Even een kleine toelichting. Ik bepaal de keuze van de advertenties niet, dat doet Google zelf. Aan de hand van content op HWA, bezochte sites en profielinformatie.

Als je vrouw dus bijvoorbeeld bij Zalando voor een paar schoenen heeft gekeken, dan is de kans groot dat jij op HWA advertenties van Zalando ziet (mits op dezelfde PC natuurlijk). Hoe Google profielinformatie verzameld weet ik niet precies. Ik heb gelezen dat Google op de een of andere manier kan beredeneren of we man/vrouw zijn en in welke leeftijdscategorie we vallen. Aan de hand daarvan werden waarschijnlijk ook de lexa advertenties getoond.

Ik heb wel de keuze om enkele 'gevoelige categorieën' uit te zetten. Daar was ik me eerst niet van bewust. Ik heb vanmorgen de categorie 'Dating' uitgezet. Ik hoop dat daarmee de ongewenste advertenties verdwijnen.

Gr,
Luc
Door hvd51
Ik heb de ad-blocker even uitgezet:

en reclame/advertenties over aardkorven , zonnepanelen zijn dan niet storend.

Als op die manier reclame verschijnt is de optie van Luc, om te gaan betalen voor HWA niet noodzakelijk.

groet Harm
Door ws vreewijk
Goede middag Iedereen.

Fijn dat je een reactie hebt gegeven Luc,

Zoals je wel hebt gelezen zijn we ons ALLEN er van bewust dat er reclame nodig is om Hwa te laten draaien.

Zoals eerder gemeld gaat het om wat voor reclame.

Wat me een beetje stoort aan deze hele zaak is het volgende,je geeft eerst aan dat je hebt aangevinkt dat dating niet moet worden getoond,vervolgens dat er derden zijn die dat mogelijk wel doen via Google ads,kijk als jij aangeeft dat niet te tonen neem ik aan dat ze dat ook opleggen aan die derden.

Ik dacht al na het lezen van je eerste reactie waarom gaat Luc niet even te rade bij Google misschien staat er een vinkje fout als je hebt aangegeven geen dating te willen in de ads.

****Nu lees ik net dat je pas vanochtend dit hebt ingeschakeld :huh: ****

Over betalen voor Hwa ga ik het niet eens hebben.

Eens kijken of het nu weg is in elk geval bedankt voor de moeite dit koste je minder als een dag.

mvr gr Chris

Ps ik zal even regelmatig klikken op de ads dan komen er wat munten binnen.
O en te opperen dat ik die dames zie omdat ik daar wel eens op klik vind ik niet zo netjes om dat zo te stellen,zachtjes uitgedrukt.
Door Luc
ws vreewijk schrijft:
Wat me een beetje stoort aan deze hele zaak is het volgende,je geeft eerst aan dat je hebt aangevinkt dat dating niet moet worden getoond,vervolgens dat er derden zijn die dat mogelijk wel doen via Google ads,kijk als jij aangeeft dat niet te tonen neem ik aan dat ze dat ook opleggen aan die derden.
Dat neem ik ook aan, maar ik weet dat niet 100% zeker. Vandaar dat ik het ook even meldt...

O en te opperen dat ik die dames zie omdat ik daar wel eens op klik vind ik niet zo netjes om dat zo te stellen,zachtjes uitgedrukt.
Ehh, dat doe ik ook niet. Integendeel. Ik geef zelfs aan dat Google ook probeert te redeneren welk profiel we hebben. Of we man of vrouw zijn en hoe oud. Waarschijnlijk probeert Google daarom een lexa advertentie te tonen. Maar mocht ik dat niet duidelijk verwoord hebben, bij deze mijn excuses....

Gr,
Luc
Door ws vreewijk
Ok Luc,

Duidelijk,we gaan het eens volgen hoe het nu is.

voorlopig niks meer gezien wel brilletje nodig vakantietje hier en daar allemaal prima.:)

mvr gr Chris
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9