- 29 mar 2009, 18:52
Oké, zo kan je het ook zien. Maar mij geduld wordt wel op de proef gesteld
.

Ook dat hoort bij het leven, met name als ik moet wachten totdat mijn klanten zin hebben om mijn rekeningen te voldoen
Ja dit hebben we al eens eerder gelezen en zo worden de amateurs maar aan het lijntje gehouden terwijl MC wel over de waarde's al beschikt.
Dus echt een update?? Volgens mij meer herhaling.
Het is tot nu toe nog altijd pappen en nat houden en als ik het gewoon goed door lees is het een bevestiging dat de MOS inderdaad nog niet klopt en dat al na hoeveel tijd?
Sorry, een richtings weg, ik zou gewoon zeggen amateurs zet die file stop en laat ze eerst eens alles goed voor elkaar hebben, en na goede resultaten de file's weer updaten.
Wil absoluut niet negatief zijn, maar wel zakelijk, net zoals MC zelf, eerst de zaken goed voor elkaar hebben.
Persoonlijk vindt ik dat de amateurs zich in een hoekje laten drukken en zich teveel laten opleggen wat wel mag en wat jullie mogen, dus niks alleen maar aanleveren en voor de rest stil zijn.
wsp schrijft:Ja dit hebben we al eens eerder gelezen en zo worden de amateurs maar aan het lijntje gehouden terwijl MC wel over de waarde's al beschikt.
Dus echt een update?? Volgens mij meer herhaling.
Het is tot nu toe nog altijd pappen en nat houden en als ik het gewoon goed door lees is het een bevestiging dat de MOS inderdaad nog niet klopt en dat al na hoeveel tijd?
Sorry, een richtings weg, ik zou gewoon zeggen amateurs zet die file stop en laat ze eerst eens alles goed voor elkaar hebben, en na goede resultaten de file's weer updaten.
Wil absoluut niet negatief zijn, maar wel zakelijk, net zoals MC zelf, eerst de zaken goed voor elkaar hebben.
Persoonlijk vindt ik dat de amateurs zich in een hoekje laten drukken en zich teveel laten opleggen wat wel mag en wat jullie mogen, dus niks alleen maar aanleveren en voor de rest stil zijn.
Jij deed toch niet mee WSP? Laat de aangesloten weeramateurs zelf beslissen wat ze willen en wat niet, dat hoef jij niet te doen. Ik blijf gewoon leveren en ik denk dat vele anderen dat ook gewoon zullen doen. Dit verhaal hebben we nu al vaker gehoord en ik denk dat niemand jouw meningen gemist zal hebben. Volgens mij ben jij pas tevreden als we een bak geld ontvangen van MC, maar dat zal nooit gebeuren, bij geen enkel bedrijf! :blush:
Maaaar... Coen bedankt voor de update! Mischien is het een idee om in de MOS image het tijdstip gewoon te wijzigen naar het moment waarop het online beschikbaar wordt gemaakt? Of is dat technisch wat moeilijker te realiseren? B)
Mvg. Wilber Thus.
ik zou zeggen veel plezier en ik heb HWA en MC niet nodig voor mijn hits, want daar zit de pijn bij julliel.